به‌مناسبت ۱۲ بهمن، بازگشت تاریخی امام خمینی(ره)

آئین کهن نیایش‌خوانی زرتشتیان در یزد برگزار شد

آئین کهن نیایش‌خوانی زرتشتیان ظهر دیروز به‌مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) با حضور مسئولان ارشد استان در آتشکده یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۶۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: آئین کهن نیایش‌خوانی زرتشتیان بعد از ظهر دیروز به‌مناسبت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره)، با حضور مسئولان ارشد استان در آتشکده یزد برگزار شد.

در این مراسم موبدهای زرتشتی در برابر آتش ایستاده با قرائت بخشی از کتاب مقدس اوستا خدای بزرگ را بابت تمام نعمت‌های الهی شکر و برای سلامتی رهبر انقلاب و پایداری نظام انقلاب اسلامی دعای خیر می‌کنند.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد هم بعد از برگزاری آئین نیایش زرتشتیان در جمع اقلیت‌های زرتشتی استان یزد اظهار داشت: استکبار جهانی سعی دارد با تدوین و اجرای توطئه‌های مختلف فرهنگی و دینی، ارزشهای انقلاب اسلامی را کم‌رنگ و کم‌محتوا نشان دهد.

سعید زارع جذب مشارکت عمومی در حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و بیان کرد: ایمان به عمل صالح از جمله مهمترین ویژگیهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی مردمی بودن انقلاب را از دیگر ویژگی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: انتقال ارزشهای انقلابی و انتظارات امام خمینی(ره) به نسل جدید از جمله ضرورتهای تدوین برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی در عصر امروز است.

سپنتا نیکنام عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این مراسم با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه از جمله مهمترین وظایف اقشار مختلف زرتشتی و مسلمان است، اظهار داشت: حفظ جایگاه و احترام به ارزش‌های دینی ادیان مختلف از جمله نشانه‌های صداقت و صحت انقلاب اسلامی ایران است.

تسنیم/

ارسال نظرات