همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر:

نواخته شدن زنگ انقلاب بدست مادر شهید رضا سلیمانی ابهری

به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سال گشت ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب مراسم صبحگاه و نواختن زنگ انقلاب بدست مادر بزرگوار شهید سلیمانی ابهری شهید شاخص کشوری در سالن شهید باهنرابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سال گشت ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب مراسم صبحگاه و نواختن زنگ انقلاب در واحد عصمت با حضور دانش آموزان مدارس، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابه ،سرهنگ مهدیخانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر، ایمانی فرماندار ابهر، رضائی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

مدیر آموزش و پروش شهرستان ابهر در ابتدای این مراسم با تبریک آغاز دهه مبارک فجر به مهمانان و دانش آموزان شرکت کننده در مراسم جشن انقلاب خیر مقدم عرض گفت.

در ادامه این مراسم فرماندار ابهر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: برای اینکه انقلاب را حفظ کنیم باید خودمان را در آن شرایط قرار دهیم ،چرا که مردم با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و با دست خالی علیه رژیم شاهنشاهی قیام و با همبستگی و وحدت و اطاعت از حضرت امام خمینی (ره) مایه پیروزی انقلاب شدند.

ایمانی با اشاره به اقدامات منافقین و ضد انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: هرگاه مردم با حاکمیت و رهبر کشور همراه باشند هیچ وقت هیچ قدرتی نمی تواند آنها را ساقط کند وباید توجه داشت اختلاف باعث رسوخ ضد انقلاب می شود.

وی در ادامه با اهمیت برشمردن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه سیاسی است و باید مجلسی را انتخاب کنیم که در سرنوشت کشور تاثیر بسزائی دارد.

فرماندار ابهر در پایان سخنان خود خطاب به دانش آموزان مدارس گفت: شما دانش آموزان با تعلیم و تعلم و حضور در صحنه و با اتحاد و همدلی باید از انقلاب خود محافظت نمایید.

ارسال نظرات