مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس:

کار شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی نامزدها قانونی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: کار شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی نامزدها قانونی بود اما پس از آن حملات زیادی به این شورا شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام امید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بندرعباس، اظهار داشت: برای ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های زیادی داریم. یکی از مهم‌ترین آنها، سخنرانی در مورد فرهنگ انتخابات و توجیه سیاسی دانش‌آموزان و دانشجویان برای انتخابات است.

وی ادامه داد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات و اصول انتخاب نماینده اصلح و البته حضور حداکثری مردم مباحثه خواهیم داشت. به نظر من، باید از ظرفیت دهه مبارک فجر برای انتخابات استفاده کنیم و با این شیوه دوباره خاری در چشم دشمنان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به شیطنت‌ برخی افراد پس از اعلام نتایج صلاحیت کاندیداها، خاطر نشان ساخت: شورای نگهبان یک مرجع قانونی است که زیر نظر رهبری فعالیت می‌کند.

درویشی افزود: کار شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی نامزدها قانونی بود اما پس از آن حملات زیادی به این شورا شد. حضرت آقا پیش از این گفته بودند حتی کسانی که نظام و شخص رهبری را قبول ندارند هم در انتخابات شرکت کنند اما متاسفانه برخی بیانات ایشان را تحریف کردند. منظور ایشان رای دادن این افراد بود؛ نه اینکه اجازه بدهیم هر کسی به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان شود.

وی تصریح کرد: برخی می‌خواهند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند. این‌ها قسم‌خورده آمریکا و دنبال فتنه‌ای دیگر هستند اما به امید خدا این آرزو را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات