خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) شهر محمدیه:

برگزاری کارگاه آموزشی قالی بافی بانوان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) شهر محمدیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: کارگاه آموزشی قالی بافی بانوان بسیجی برای جمعی از علاقمندان به هنر قالی بافی در شهر محمدیه آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

صدیقه امین زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین،اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجرکارگاه آموزشی قالی بافی فرش های دستی برای تعدادی از  علاقمندان و هنرمندان بسیجی شهر محمدیه به صورت رایگان و در سطح تمامی پایگاه های بسیج  آغاز به کارکرد .

وی تاکید کرد: در این دوره بیش از 50 نفر از هنرمندان بسیجی در کارگاه آموزشی قالی بافی شرکت کرده اند که دوره های آموزشی به صورت مقدماتی و پیشرفته خواهند بود و در کنار آموزش ،  نمایشگاه تولیدات قالی بافی هنرجویان و هنرمندان بسیجی نیز به معرض نمایش قرار خواهند گرفت و فروش آثار نیز در دستور کار قرار گرفته است  .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) شهرمحمدیه هدف از برگزاری کارگاه آموزش قالی بافی را آموزش بسیجیان هنرمند و علاقمند به رشته قالی بافی عنوان کرده و افزود : مساله ایجاد اشتغال بانوان بسیجی و خود اشتغالی بانوان از نظر اقتصاد مقاومتی اهمیت به سزایی دارد که می تواند موجب ایجاد زمینه ای برای حمایت مالی و ایجاد منابع در آمدی از خانواده های کم در آمد ، بی سرپرست و بد سرپرست در جامعه  باشد .

وی درپایان خاطر نشان کرد : حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) تلاش کرده تا در این سال ها با پیروی از فرمایشات رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد تخصص و آموزش های مهارتی در بسیجیان هنرمند پیشرو بوده و زمینه های آموزشی مهارت های هنری برای بسیجیان را فراهم نماید که ایجاد برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های فنی قالی بافی از جمله آنان می باشد .

3002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها