امام جمعه الیگودرز:

امام خمینی (ره) همواره در مبارزه با آمریکا جدی بود

امام جمعه الیگودرز گفت: امام خمینی (ره) همواره در مبارزه با آمریکاجدی بود.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام ارزنده در دیدار با مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان الیگودرز که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انجام شد، گفت: امام جمعه الیگودرز امام خمینی (ره) همواره در مبارزه با آمریکا جدی بود و هیچ گاه از این مبارزه کوتاه نیامد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به معنای واقعی به خداوند تبارک و تعالی اعتقاد راسخ داشت و با وجود این اعتقاد در مسیر مبارزات انقلابی خود از هیچ قدرتی نهراسید و ایستادکی کرد، افزود: یاران امام نیز به معنای واقعی ایستادگی و مقاومت کردند و با خون خود موجب پیروزی انقلاب و بقای آن شدند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در حفظ ارزشها با کسی تعارف نداشت گفت: بیعت ما با امام خمینی (ه) و رهبر معظم انقلاب باید به معنای واقعی باشد همانطور که بنیان گذار کبیر انقلاب به معنای واقعی با امام زمان (عج) بیعت کرد.

ارزنده با تاکید بر اینکه پذیرش ولایت به حرف و شعار نیست ادامه داد: ولایتمدار واقعی کسی است که در راه پاسداری از ارزشها ایستادگی می کند و اهل معامله نیست.

وی بیان کرد: باید با ولایتمداری مراقب باشیم که گرفتار دسیسه های شیطان نشویم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این دیدار حاضرین با حضور در مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدای گمنام با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات