با حضور رییس آموزش و پرورش اصلاندوز:

زنگ انقلاب در مدرسه اصلاندوز نواخته شد

به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدرسه اصلاندوز و با حضور رییس آموزش و پرورش اصلاندوز نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، عسگر فرجی، رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه راه زینب(س) با تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: وظیفه داریم که با اجرای برنامه‌های متنوع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را برای دانش‌آموزان بیان کنیم.

وی از اجرای بیش از 30 برنامه در دهه مبارک فجر امسال در مدارس و آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد و گفت:برگزاری باشکوه و پرشور برنامه‌های دهه فجر سبب آشنایی بیش‌تر دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

این مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه انقلاب گفت:برگزاری جشن‌های انقلاب با محوریت دانش‌آموزان، تجدید پیمان با شهدا، نشست‌های پرسش و پاسخ و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر است.

همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور، زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ساعت 9/33 دقیقه امروز با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،فرماندهان انتظامی ،مسئولان ادارات و بانکها،اعضای شورای شهر و بخش،فرهنگیان و دانش آموزان بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه راه زینب (س) این شهر نواخته شد.

ارسال نظرات