اصلانی در گفتگو با بسیج عنوان کرد

جشنواره فجر غربی با حضور فیلمساز ضدانقلاب

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: مسئولیت این امور به عهده وزارت ارشاد است حضور افراد ضد انقلاب مانند جعفر پناهی در جشنواره فجر باعث تاسف است و این مسائل و زمزمه ای که برای حذف فجر گام هایی را طراحی کرده بود در یک جهت و آن هم تهی کردن جشنواره از فجر و ارزش های آن است.
کد خبر: ۸۶۳۰۴۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: جشنواره فجر از اهمیت بالایی در بحث فیلم و سینما برخوردار است.

وی افزود: اگر جشنواره فجر با رویکردهای درست و ارزشی شکل می گرفت می توانست تحول جدی در جهان به وجود بیاورد.

اصلانی اظهار داشت: جشنواره فجر می توانست تا به امروز به عنوان یک الگوی ارزشمند به سمت جهانی شدن برود ولی این اتفاق نیفتاده و پوستر طراحی شده این جشنواره نشان داد که چه کسانی و با چه رویکردی در آن حضور دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: دلسوزان و متخصصان حوزه هنر باید یک بازنگری در خصوص جشنواره فیلم فجر داشته باشند تا بتوانیم الگوی درست و مناسبی را به دنیا معرفی کنیم.

وی گفت: حضور افراد ضد انقلاب مانند جعفر پناهی در جشنواره فجر باعث تاسف است و این مسائل و زمزمه ای که برای حذف فجر گام هایی را طراحی کرده بود در یک جهت و آن هم تهی کردن جشنواره از فجر و ارزش های آن است.

اصلانی با بیان اینکه مسئولیت این امور به عهده وزارت ارشاد است تصریح کرد: طراحی پوستر جشنواره فجر برگرفته از الگوی جشنواره غربی بود در حالی که پوستر این جشنواره باید الهام بخش محتوای آن باشد.

ارسال نظرات