در نخستین روز از دهه مبارک فجر:

مرکز خدمات غیردولتی بهزیستی در عقدا افتتاح شد+تصاویر

همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز خدمات غیردولتی بهزیستی در بخش عقدا با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی استان ومسئولین بخش عقدا افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۶۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، در این مراسم مدیر کل بهزیستی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: به برکت این انقلاب شکوهمند، نظام جمهوری اسلامی پس از37سال که از عمر با برکت آن می گذرد به اهداف و برنامه های خود دست یافته و مردم به نحو شایسته ضمن برخورداری از دستاوردهای انقلاب به حفظ آن همت می گمارند.

دکتر جلیل عفتی با اشاره به انجام 180 وظیفه و خدمت در بهزیستی گفت: تمامی این خدمات حول محور پیشگیری است که بر موضوع درمان اولویت دارد و باید به این امر بیش از پیش توجه کنیم.


وی افزود: مردمی بودن فعالیتها در این سازمان و غیردولتی بودن خدمات از جمله مسائلی بوده که خوشبختانه مردم ما با نیت های خیر وارد این مباحث می شود و کارها به درستی انجام می گیرد و ارائه خدمت در بهترین سطح خود در حال انجام است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت هزار موسسه تحت نظارت بهزیستی در سرتاسر استان گفت: همه این موسسات به بهترین نحو و در موضوعات مختلف به فعالیت می پردازند و بیش از هزار میلیارد سرمایه مردمی در این موسسات وجود دارد که به جامعه خدمات ارائه می دهند.

دکتر عفتی اظهار داشت: مهدهای کودک که مهارت های زندگی را به کودکان ما آموزش می دهند از جمله خدماتی است که نهالش امروز کاشته می شود و محصول آن در آینده نمود پیدا می کند و تاثیر این آموزش ها در فرزندان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولین بخش و تلاش همه دست اندرکاران این مجموعه شاهد تعالی این مرکز باشیم و در آینده خدمات مرکز غیردولتی بهزیستی در سطح استان نمونه و الگو باشد.

ارسال نظرات