داعش و النصره در ارتفاعات قلمون و عرسال هم دیگر را زدند

درگیری‌های شدید میان گروه‌های تروریستی داعش و النصره در ارتفاعات قلمون سوریه و مناطقی در عرسال لبنان همچنان ادامه دارد و تاکنون تعدادی از اعضای هر دو طرف در این خشونت‌ها کشته شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛ درگیری‌های شدید میان گروه‌های تروریستی داعش و النصره در ارتفاعات قلمون سوریه و مناطقی در عرسال لبنان همچنان ادامه دارد و تاکنون تعدادی از اعضای هر دو طرف در این خشونت‌ها کشته شده‌اند.
 
به نوشته روزنامه رای الیوم، این درگیری‌ها با حمله ناگهانی جبهه النصره به مراکز گروه تروریستی داعش در ارتفاعات الجراجیر سوریه آغاز و در ابتدا النصره توانست تعدادی از اعضای داعش را اسیر کند.
 
داعش نیز این اقدام را با یک حمله پاسخ داد و در این حمله توانست علاوه بر بازپس‌گیری پایگاه‌های خود، پایگاه‌هایی از النصره را نیز به کنترل خود در آورد. داعش در این حمله توانست کنترل بلندی "الحصن"، اردوگاه نظامی و منطقه اعلاهی واقع در شرق شهر عرسال لبنان را نیز به دست بگیرد و به این ترتیب به نزدیکی اردوگاه‌های آوارگان سوری واقع در شهر عرسال لبنان برسد.
 
درگیری‌های چند روزه میان داعش و النصره تا پایگاه‌ها و مراکز الزمرانی، وادی میرا و ارتفاعات فلیطا ‌الجراجیر در قلمون ادامه یافته و به داخل مرزهای لبنان نیز کشیده شده است. در این درگیری‌ها دو طرف از سلاح‌های سنگین استفاده می‌کنند.
 
با نزدیک شدن داعش به پایگاه‌های ارتش لبنان که تنها در فاصله دو کیلومتری آنها قرار دارد، توپخانه‌ ارتش لبنان شروع به هدف گرفتن مراکز تجمع و استقرار اعضای داعش و جبهه النصره در شرق عرسال کرد. 
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات