بسیج اساتید دانشگاه گیلان:

انقلاب اسلامی آزادی، استقلال، عزت و اقتدار را برای مردم ایران به ارمغان آورد

بسیج اساتید دانشگاه گیلان در بیانیه ای به مناسبت آغاز دهه فجر اعلام کرد: آفتاب درخشان انقلاب اسلامی آزادی، استقلال، عزت و اقتدار را برای مردم ایران به ارمغان آورد و همگان را زیر پرچم اسلام به رهبری امام راحل جمع کرد .
کد خبر: ۸۶۳۰۶۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، بسیج اساتید دانشگاه گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز دهه فجر آورده است: سی و هفت سال پیش، آفتاب درخشان انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر از پس ابرهای تیره و تار و ظلمانی آن روز، بیرون آمد و قلب کشور پهناور ایران را نورانی کرد.

 در این بیانیه آمده است: همزمان با درهم شکستن پایه های ظلم و ستم و استبداد داخلی و ابهت، اقتدار، شوکت و جلال ساختگی و فریبنده مستکبرین خارجی، آزادی، استقلال، عزت و اقتدار را برای مردم ایران به ارمغان آورد و همگان را زیر پرچم اسلام به رهبری امام راحل جمع کرد و از این طریق، معادلات کشورهای سلطه گر و غارت گر در منطقه را به چالش کشید و منافع آنان را به مخاطره انداخت.

این بیانیه می افزاید: مستکبرین عالم به رهبری آمریکای جنایتکار و با حمایت و هدایت شیطانی اسرائیل غاصب درصدد خاموش کردن پرتو انقلاب برآمدند و با انواع و اقسام ترفندها، نقشه ها و فتنه ها از جمله فتنه 88 به مقابله با آن پرداختند.

 در این بیانیه تصریح شده است: دشمنان انقلاب تلاش کردند تا از یک سو با تبلیغ اسلام آمریکایی روحیه تساهل و تسامح و وادادگی و عاری از سیاست و کیاست را در کشور ترویج داده و مردم را از حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی بازدارند و راه نفوذ و برگشت دوباره را هموار نمایند و از سوی دیگر با به نمایش درآوردن اسلام طالبانی و خوارجی، چهره ای سفاک، خشن، ترسناک و غیرعقلانی از اسلام را را معرفی کرده و مانع گسترش نور الهی انقلاب در بین جهانیان شوند.

 این بیانیه خاطرنشان می کند: ولی اراده الهی به همراه اتحاد و یکپارچگی مردم و هوشیاری امام راحل و مقام معظم رهبری بر آنها فائق آمد و موجب شد تا روز به روز خورشید انقلاب فروزان تر از گذشته بر ذهن و قلب جهانیان بتابد و انسان های خسته و ناامید از شعارهای توخالی و فریب کارانه قدرت های غرب و شرق را بسوی ارزش های حقیقی اسلام سوق داده و منشا بیداری اسلامی و انسانی شود.

بسیج اساتید دانشگاه گیلان فرارسیدن سی و هفتمین سال دهه فجر انقلاب را گرامی داشته و با شهدای انقلاب و امام شهدا پیمان میبندد و اعلام می کند که راه آنها را ادامه داده و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه صحنه های انقلاب از جمله انتخابات پیش رو حضور چشمگیر داشته باشد.

ارسال نظرات