بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کوهدشت:

حکومت پهلوی دستاوردی جز خفت و خواری برای ملت ایران نداشته است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کوهدشت با صدور بیانیه ای ضمن گرایداشت ایام الله دهه فجر آورده است: حکومت پهلوی دستاوردی جز خفت و خواری برای ملت ایران نداشته است.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۳۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کوهدشت که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر صادر شده، به شرح زیر است: دهه فجر وانقلاب اسلامی در تقویم جمهوری اسلامی ایران فقط یک مناسبت تقویمی تاریخی نیست بلکه اوج قدرت و باور ملتی است که بااخلاص، اتحاد و یکپارچگی و پیروی از امام و پیشوای خود استکبار وحکومت 2500ساله پادشاهی را به زیر کشیده و راه و رسم زیستن در زیر پرچم اسلام ناب محمدی را به ملت اسلامی ایران شناساند.

انقلاب ما انفجار نوری بود که نه بر حوزه جغرافیایی سرزمین ایران بلکه بر کل جهان تابیدن گرفت و صدایش در هر نقطه از جهان امیدبخش و برای مستکبران تهدید کننده است وخواهد بود. همان انقلابی که با تبلور باورها و اندیشه های درونی مستضعفان جهان همراه بود و باعث ایجاد انگیزه در ممالک اسلامی وغیر اسلامی جهان شده وموج عظیم بیداری اسلامی را رغم زده است.

و اما اگر به تاریخ چندین دهه ای پهلوی بنگریم چیزی جز خفت و خواری برای ملت ایران نبوده است حکومتیکه وضعیت سیاسی داخلی آن بر مبنای نظام موروثی و سلطنتی شکل گرفته بود و مردم با وجود دارا بودن پارلمان حق تعیین عالی ترین مقام کشوری و دخالت در امور مملکتی را نداشته و قدرت به طور کامل در دستان شاه خلاصه می شد و تمامی دستوراتش بدون برو برگشت بر همه لازم الاجرا و هیچ نظارتی بر آن نبود.

با اینکه شاه با فروش روزانه حدود شش میلیون بشکه نفت و خرید سلاح های جنگی به قدرتی مقتدر در منطقه تبدیل شده بود اما قدرتی کاملا وابسته و تابع قدرت بلوک غرب با محوریت آمریکا بود که از خود کوچکترین توان تصمیم گیری نداشت و حتی برای تامین کالاهای مصرفی کشور متکی به غرب بود. شاه حفظ قدرت و بقای سلطنت خود را در گرو وابستگی به آمریکا می دید و برای خشنودی آنها حاضر به انجام هر عملی از قبیل ترویج بی بند وباری و تبدیل سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی در ایران بود.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه ایاز جانب خدا به رهبری امام راحل(ره) وتوسط مردان و زنان با ایمان بود که 1400 سال مسلمانی و یگانه پرستی را فدای چندین دهه بی بند وباری نکردند و اجازه شکل گیری اندلس دیگر در ممالک اسلامی را ندادند و حکومتی مقتدر و اسلامی که بر گرفته از حاکمیت مردم است را در منطقه بنا نهادند که با کذشت حدود چهار دهه از شکل گیری آن نه تنها از قدرت آن کاسته نشده بلکه روز به روز بر قدرت علمی و نظامی کشور افزوده شده است و جوانان این مرز و بوم با دستگیری تفنگ داران تا دندان مسلح آمریکای در شرایط تحریم در آبهای همیشه نیلگون خلیج فارس اوج قدرت نظامی کشور را به رخ جهانیان کشاندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام از کلیه اقشار جامعه به بخصوص دانشجویان و بسیجیان همیشه در صحنه دعوت می کند که با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بزرگی و شکوه انقلاب را به نمایش گذاشته و وفاداری خود را به بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر و رهبر بصیر و فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) به اثبات رسانند.
ارسال نظرات