استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه مکمل مناطق دشت و جلگه‌ای دیگر مازندران است، خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان باید با اولویت اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۵۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،استاندار مازندران با اشاره به توانمندی‌های سوادکوه از استراتژیک بودن محور سوادکوه برای توسعه مازندران خبر داد.

 ربیع فلاح‌جلودار در مراسم افتتاح چهار طرح عمرانی شهرداری پل‌سفید شهرستان سوادکوه با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مصوبات جلسه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید که با حضور مدیران کل استانی در سوادکوه برگزار شد، اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه به عنوان دروازه جنوبی استان محسوب می‌شود، افزود: ورود میلیون‌ها مسافر و خودرو از محور سوادکوه برای حضور در مازندران و سایر استان‌ها سوادکوه را به عنوان مسیر استراتژیک و مهم مازندران تبدیل کرده‌است و در کنار مواهب طبیعی و استعدادهای مختلف می‌تواند برای توسعه موثر باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه مکمل مناطق دشت و جلگه‌ای دیگر مازندران است، خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان باید با اولویت اقتصاد مقاومتی باشد.

فلاح با بیان اینکه ایران دارنده ذخایر اول گاز دنیا‌ست، اظهار کرد: استفاده بهینه از گاز و استفاده از آن به عنوان سوخت اول، اولویت ما باشد و کوتاه شدن زمان اجرایی شدن طرح‌ها در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

استاندار مازندران از اولویت اجرایی شدن طرح‌های نیمه‌تمام خبر داد و افزود: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار ما قرار دارد و اطلاعات مردم با مسئولان چندان متفاوت نیست و همین موضوع باعث ایجاد همگرایی برای توسعه را فراهم می‌کند.

وی با تقدیر از شهرداری پل‌سفید برای راه‌اندازی سی ان جی، خواستار فعالیت شبانه‌روزی آن شد و گفت: اتحاد و همدلی و همراهی برای توسعه مازندران تقویت شود تا شاهد استفاده بهینه از توانمندیها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها