رئیس زکات استان یزد:

۹۱ میلیارد ریال زکات در استان یزد جمع‌آوری شد

رئیس ستاد زکات استان یزد با اشاره به موارد هزینه‌کرد زکات در استان یزد، گفت: ۹۱ میلیارد ریال زکات در استان یزد جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۰۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی‌منش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: کل جمع‌آوری زکات استان یزد حدود 91 میلیارد ریال بوده است.

رئیس ستاد زکات استان یزد با اشاره به اینکه سیاست ستاد زکات این بوده که بیشتر در حوزه محرومان کار شود، گفت: این مبلغ در زمینه زکات واجب، مستحب و همچنین زکات فطره جمع‌آوری شده است.

اسلامی‌منش ادامه داد: در ارتباط با محرومان حدود 187 مورد در قالب‌های مختلف به مبلغ 4 میلیارد و 306 میلیون ریال، در زمینه درمان حدود 237 مورد ورود پیدا شده و حدود 529 میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه بسته خوراکی و کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها حدود چهار هزار و 430 مورد بوده که بالغ بر مبلغ 6 میلیارد و 852 میلیون ریال در این زمینه به خانواده های نیازمند کمک رسانی شده است.

رئیس ستاد زکات استان یزد با اشاره به 21 مورد کمک در زمینه مسکن، گفت: در این زمینه هم بالغ بر 2 میلیارد و 967 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

اسلامی‌منش با اشاره به 86 پروژه این ستاد در زمینه‌های احداثی و مرمتی، گفت: سعی کردیم پروژه‌ها مربوط به گروه هدف خاص از جمله مساجد، مسکن محرومان و خانه‌های عالم روستایی باشد.

تسنیم/

ارسال نظرات