جزئیات پرداخت سپرده سپرده گذاران یک موسسه اعتباری غیرمجاز

آخرین وضعیت سپرده‌گذاران "ثامن‌الحجج"

روز دوم پرداخت سپرده‌های ثامن الحجج از سوی بانک پارسیان در حالی سپری می‌شود که تا این لحظه 1300 نفر از سپرده‌گذاران ایم موسسه مالی و اعتباری پول خود را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،‌ در خصوص پرداخت سپرده‌های ثامن الحجج به سپرده‌گذاران، گفت: روز دوم پرداخت سپرده‌های ثامن الحجج از سوی بانک پارسیان در حالی سپری می‌شود که تا این لحظه 1300 نفر از سپرده‌گذاران این موسسه مالی و اعتباری پول خود را دریافت کرده اند.

وی با تأکید بر نظارت مستقیم مدیرعامل بانک پارسیان بر روند بازپرداخت سپرده‌ها،‌افزود: مدیر عامل بانک پارسیان شخصا از چند شعبه بازدید کرد و روند بازپرداخت سپرده‌ها به مردم را نظاره کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ روز گذشته افرادی که سپرده‌گذاری بیش از 10 میلیون در موسسه ثامن الحجج داشتند،‌در مقابل ساختمان این موسسه تجمع کرده و خواستار پرداخت پول‌هایشان شدند.

ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در خصوص چگونگی نحوه بازپرداخت سپرده‌های بیش از 10 میلیونی این موسسه مالی و اعتباری،‌گفته است که باید اموال موسسه ثامن الحجج به فروش برسد تا با منابع مالی آن،‌پول باقی سپرده‌گذاران نیز پرداخت گردد.

ارسال نظرات