فرمانده انتظامي استان زنجان:

پژوهش و آموزش،زيربناي ماموريت هاي موفق پليسي

پايه و زيربناي ماموريت هاي موفق پليسي، پژوهش و آموزش است.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۰۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در "جلسه شوراي پژوهش استان زنجان" به تغيير و تحول سريع پديده هاي مختلف اجتماعي در دنياي امروز اشاره کرد و گفت: آموزش نياز اساسي تشكيلات اداري است.

سردار عليرضا صالحي افزود: تشكيل دفتر تحقيقات در ساختار نيروي انتظامي، يكي از اقدامات ويژه اي بود كه همزمان با رشد علم و فناوري صورت گرفت و توفيقات بسياري نيز به همراه داشت.

فرمانده انتظامي استان زنجان به اهميت تحقيق و پژوهش در ماموريت هاي مختلف نيروي انتظامي اشاره و اضافه كرد: با تحقيق صحيح و دقيق قبل اجراي كار، هزينه ها تا ميزان قابل توجهي كاهش و بازدهي به مراتب افزايش مي يابد.

وي تصريح کرد: پژوهشگر بايد با نگاهي نقادانه و موشکافانه به پيرامون خود بنگرد و براي رفع مشکلات جامعه و ارائه بهترين راهکارهاي عملي اطلاعات موثقي را در اختيار متوليان امور قرار دهد.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: ضرورت تحقيق و پژوهش بر هيچ کس پوشيده نيست و از طرفي نيز نتايج تحقيقات بايد کاربردي باشد.

صالحي تصريح کرد: تحقيق و پژوهش از زير ساخت هاي توسعه کشور است و در واقع توسعه پايدار هر کشور از مسير تحقيق و پژوهش مي گذرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان خاطرنشان کرد: بسياري از معضلات و مشکلات اجتماعي امروز جامعه، ريشه در مسائل فرهنگي دارد که مي توان با پژوهش و تحقيق در اين خصوص بسياري از آسيب ها را مرتفع و از اکثر جرايم و ناهنجاري ها پيشگيري کرد

ارسال نظرات