با همت حوزه بسیج محلات شهید حسنی بانه؛

یادواره شهدای بخش نمشیر در شهر کانی سور برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای بخش نمشیر در مسجد جامع شهر کانی سور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای بخش نمشیر در مسجد جامع شهر کانی سور بانه با حضور جانشین فرماندهی سپاه بانه، معاون فرماندار، مسئولین ، بسیجیان و خانواده معظم شهدا در محل مسجد جامع شهر کانی سور این شهرستان برگزار شد.

ماموستا ملا رئوف سعیدی امام جمعه شهر کانی سور در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات عدیده ای برای ملت ایران بدنبال داشته است که دهه فجر بهترین زمان برای بازگو کردن این برکات است.

وی با اشاره به وقایع و اتفاقات دلخراش کشورهای منطقه افزود: امنیت و آرامشی که در سایه اتحاد و همبستگی ملت ایران و مجاهدت شهدا در کشورمان حاکم است از مهمترین این دستاوردهاست که می توان به آن اشاره کرد.

در ادامه احمد فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه نیز ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: سپاه بانه نیز برای این ایام بالغ بر 92 عنوان برنامه در سطح شهرستان و رده های مختلف این سپاه پیش بینی کرده است که در سطح محلات، مساجد، پایگاه‌های بسیج در شهر و روستاهای بانه برگزار خواهد شد.

وی انقلاب اسلامی ایران را اتفاق بزرگی خواند و گفت: با وجود گذشت 37 سال از این واقعه بزرگ چگونگی رخداد و پایداری آن در طول زمان برای همه متفکرین و صاحبان اندیشه جای پرسش و بحث دارد.

ارسال نظرات