در دومین روز ازدهه مبارک فجر صورت گرفت

دیدار فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با دو خانواده معظم شهدا در محمدشهر

در دومین روز ازدهه مبارک فجر فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) از دو خانواده شهید در محمدشهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۱۱۵۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) سرهنگ پاسدارقدرت الله رازینی و فرمانده حوزه  511شهید آیت الله مدنی از دو خانواده شهید در محمدشهر دیدار کردند.
فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و تجلیل از آنان وظیفه‌ای همگانی است.
سرهنگ رازینی افزود: من به عنوان یک پاسدار و بسیجی آسایش و امنیت نظام را مدیون شهدا و حماسه غیور مردان در ۸ سال دفاع مقدس می دانم.
 فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) بیان کرد: باید همواره در خدمت شهدا باشیم و یاد آنها را در دل خود زنده نگاه داریم در ادامه جنگ و با توجه به این مدت زمان کمی از پیروزی انقلاب می گذشت دشمن تصور می کرد ایران مغلوب خواهد شد اما ملت غیور ایران حماسه آفریدند و با تمام وجود از کشوردفاع کردتد، دفاعی که بنیانگذار انقلاب مقدسش نامید.
وی خاطرنشان کرد: شیرمردان ایران ۸ سال جانانه از ایران دفاع کردند و نگذاشتند ذره ای از خاک ایران به دست متجاوزین بیفتد. اینک ما آسایش و امنیت خود را مدیون زحمات شهدا و رزمندگان هستیم.

سرهنگ رازینی گفت: اگرمی خواهیم زندگی مان سبک اسلامی داشته باشد باید سبک زندگی شهدا را به عنوان کسانی که دارای تفکر بسیجی، احیاگر و فداکار بودند الگوی خویش قرار دهیم زیرا بحث شهادت است که انقلاب رابیمه نموده است.

وی در پایان اظهار داشت: شهدا قرآن را نه تنها قبول بلکه باور داشتند و عامل آیات و فرامین الهی بودند که به این مقام وجایگاه رفیع رسیدند و با شهادتشان حیات بخشیدند.در پایان نیز از مادران شهداء تجلیل به عمل آمد.

دیدار با دو خانواده معظم شهدا در محمدشهر

خبرنگار افتخاری : برادر حمید سید آبادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها