دبیر شورای همگرایی اصولگرایان لرستان:

ترکیب اصلی مجلس دهم متشکل از نمایندگان جریان اصولگرایی است

دبیر شورای همگرایی اصولگرایان لرستان گفت: ترکیب اصلی مجلس دهم متشکل از نمایندگان جریان اصولگرایی است.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید عیسی موسوی در نشست خبری نمایندگان جریانات و احزاب سیاسی اصولگرای استان لرستان که با دعوت دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: با همگرایی به وجود آمده بین گروههای مختلف جریان اصولگرایی اطمینان داریم که ترکیب اصلی مجلس دهم متشکل از نمایندگان جریان اصولگرایی است؛ البته انتظاری که از کاندیداهای این جریان داریم این است که پس از نهایی شدن لیست کاندیداهای مورد حمایت این جریان با ایثار و کنار گذاشتن منیت ها در عمل اولگرایی خود را اثبات و راستای تحقق تشکیل مجلس اصولگرا گام بردارند.

وی با بیان اینکه ملت فهیم ایران با شناختی که از تفکر اصولگرایی دارند این جریان را حامی منافع ملی می دانند افزود: مسلما با تشکیل مجلس انقلابی و حامی گفتمان انقلاب می توان مانع نفوذ، فرهنگی و اقتصادی دشمن شد.

دبیر شورای همگرایی اصولگرایان لرستان مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای همگرایی اصولگرایان نوید بخش دانست و گفت: اصولگرایی اعتقاد به مبانی و در واقع عمل به این مبانی می تواند تامین کننده منافع ملی باشد.

موسوی بیان کرد: همگرایی اصولگرایان با دو هدف دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین تحقق وحدت در عرصه انتخابات بین اصولگرایان شکل گرفته است و اگر این وحدت محقق شود مسلما برای پیشرفت کشور نیز موثر است.

وی ادامه داد:در هیچ نظامی مرسوم نیست که احزاب نقش اپوزسیون را ایفاء کنند؛ اما با توجه به آزادی بیش از حد بر فضای سیاسی در کشورمان متاسفانه برخی از احزاب این نقش را ایفاء می کنند.

دبیر شورای همگرایی اصولگرایان لرستان ولایت مداری، پایبندی به ارزش ها و محکمات انقلاب هم در عمل و هم با نظر، پایبندی به خط امام خمینی (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب و التزام عملی به قانون اساسی را جزو خطوط قرمز جریان اصولگرایی برای انتخاب کاندیداهای مورد حمایت این جریان نام برد.

موسوی در ادامه ضمن انتقاد از هجمه های صورت گرفته علیه شورای نگهبان ادامه داد: همین ها که به شورای نگهبان هجمه می کنند خود از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند و با این حال اگر این افراد به گذشته خود رجوع کنند با حرف هایی که امروز مطرح می کنند ملسلما زیر سوال می روند.

وی اظهار کرد: کسامی که صلاحیت آنها رد و یا محرز نشده است به قانون تمکین و از هر گونه ساختار شکنی و جوسازی پرهیز کنند در غیر این صورت به فرموده امام خمینی(ره) در زمره مفسدین قرار می گیرند؛ البته کاندیداهای رد صلاحیت شده حق دارند که از طریق قانون شکایت خود را پیگیری کنند.

دبیر شورای همگرایی اصولگرایان لرستان در بخش دیگری از اظهارات خود به عقب ماندگی های اتان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: بنابر گفته مسئولان ارشد استان لرستان رفع بیکاری در این استان نیازمند 16 هزار میلیارد تومان اعتبار است و با این حال قطعا برای جبران این عقب ماندگی ها نیازمند نمایندگانی هستیم که در کنار رویکرد کشوری در امر قانون گذاری نسبت به رفع مشکلات استان نیاز تلاش کند.

موسوی با تاکید بر اینکه نمایندگی می توانند مشکلات و عقب ماندگی های لرستان را رفع کنند که از تخصص و دانش لازم برخوردار باشند ادامه داد: اگر چه مشکلات استان در کوتاه مدت قابل حل نیستند؛ اما قطعا نظام از ظرفیت لازم برای رفع این مشکلات برخوردار است.


ارسال نظرات