فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

تنها نماینده اصلح زمینه توسعه و پیشرفت منطقه را فراهم می‌کند

محمد پورمند گفت: اهداف نظام اسلامی خدمت صادقانه به ملت این کشور است که آن هم با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، یادواره شهدای پایگاه صدیجه کبری (س) روستای نصیرآباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در محل مسجد پیر روستای نصیرآباد مشگین‌شهر برگزار شد.


در این یادواره سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران گفت: ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس و بعد از انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی خود در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و از دین و اسلام دفاع کردند و امروز رزمندگان اسلام در قالب مدافعان حرم در مقابل دشمنان ایستادگی و در حال نبرد هستند.


وی تاکید کرد: اقتدار، رشد و باورهای دینی ملت ایران نشأت گرفته از خون شهداست لذا امروز این انقلاب در سایه خون شهدا به دست جوانان و نسل های بعد از انقلاب افتاده و نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی باشند.


پورمند خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در منطقه است که مستقل بوده و سرنوشت آن را ملت این کشور رقم می‌زنند.


وی با اشاره به توافقات انجام شده گفت: جمهوری اسلامی ایران کدخدایی امریکا را در دنیا از بین برده است لذا هر گونه توافق و امتیازی که به ایران واگذار شود قطعاً در مقابل ان موانعی نیز ایجاد خواهند کرد تا از پیشرفت این کشور جلوگیری کنند.


فرمانده سپاه مشگین‌شهر در این یادواره گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برخوردار است لذا این کشور نباید تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی را در ارتباط با غرب بداند بلکه با توجه به اقتصاد مقاومتی می‌توان این کشور را از بحران اقتصادی خارج کرد.


وی همچنین با اشاره به انتخابات آتی کشور گفت: اهداف نظام اسلامی خدمت صادقانه به ملت این کشور است که آن هم با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح محقق خواهد شد لذا عموم مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب فردی اصلح موجبات توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار