امام جمعه مشگین‌شهر:

حمایت از ولایت فقیه مهمترین آرمان و شعار دهه فجر است

ولایت فقیه مظهر تمام ارزش‌هاست و حمایت از ولایت فقیه مهمترین آرمان و شعار دهه مبارک فجر است و پاسداری از این ارزش‌ها بر عهده نسل امروز است.
کد خبر: ۸۶۳۱۴۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، همزمان با آغاز دهه فجر جمعی از مسئولین شهرستان مشگین‌شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


در این دیدار ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در طول این هفته 35 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ريال در سطح شهرستان مشگین‌شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، نشست های بصیرتی، یادواره های شهدا و ... از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر می‌باشد.


امامی خاطر نشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی است تا دستگاه های اجرایی شهرستان عملکردهای دستگاه ها را برای مردم این شهرستان شفاف سازی و تبیین کنند.


وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت: انتخابات سال جاری در 160 شعبه اخذ رأی با 3000 نفر دست اندرکار در پای صندوق ها برگزار می‌شود.


وی با اشاره به رصد هر گونه بد اخلاقی در انتخابات توسط دستگاه های نظارتی شهرستان گفت: در تلاش هستیم تا انتخابات در فضایی سالم و به دور از هر گونه کش مکش برگزار شود لذا هر فردی که در مقابل این تلاش ها ایستادگی و موجب سستی مردم در پای صندوق‌های رأی شود به شدت برخورد می‌شود.


وی تاکید کرد: تبلیغات ناسالم آفت انتخابات است لذا باید در جهت برگزاری انتخابات سالم که موجبات اقتدار جمهوری اسلامی را به همراه دارد تلاش مضاعف صورت گیرد.


همچنین در این دیدار رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر با تاکید بر حضور فعال و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دهه فجر بزرگترین معجزه الهی است که مهمترین شاخصه آن را اسلام، مردمی بودن و ارزش‌های دینی و اخلاقی تشکیل می‌دهد و امام راحل نیز در این راستا فرموده اند که من به جمهوری اسلامی رأی می‌دهم.


وی با بیان اینکه ولایت فقیه مظهر تمام ارزش‌هاست افزود: حمایت از ولایت فقیه مهمترین آرمان و شعار دهه مبارک فجر است و پاسداری از این ارزش‌ها بر عهده نسل امروز است.


امام جمعه مشگین‌شهر در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در حوزه سیاسی آمادگی لازم جهت مقابله با توطعه‌ها و ترفندهای دشمنان را داراست و در حوزه اقتصادی نیز ساخت ایرانی آباد از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات