خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

ملت ایران در سایه انقلاب به دستاوردهای مهمی دست یافته است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: امت اسلامی در سایه انقلاب اسلامی به دستاوردهای بسیار مهم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یافته است.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۵۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: علیرغم اینکه دشمنان اسلام ما را در تنگنای شدید اقتصادی قرار داده اند ولی با وجود این تنگناها و تحریم ها به کارهای بزرگی در ایران اسلامی دست زده ایم که می توان گفت معجزه گونه هستند و اگر این توطئه ها در کشورهای دیگر انجام می گرفت تاکنون چندین بار حکومت و کشورشان زیر و رو می شد.

وی همچنین با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: در هیچ کجای دنیا حتی کشورهای اروپایی و غرب از این امنیت خبری نیست و طوری که مطلع هستید داعشی ها در فرانسه به چه کارهایی دست زدند و یا در همین اطراف و دور بر خودمان چه اوضاع و احوالی جاری است که باید به این امنیتی که به برکت دین، ولایت، مقاومت و پشتیبانی امت اسلامی به دست آمده است، حساس بوده و دقت کنیم تا برای همیشه محفوظ بماند.

حجت الاسلام حاجی زاده به سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام به فرمان حضرت امام (ره) در سال 1366 اشاره و بیان کرد: این مجمع بسیار مهم مسائلی را که گاهی دارای نقاط ابهام بوده حل و فصل می کند.

وی با تبریک نوزده بهمن روز نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در چنین روزی همافران با انقلاب اسلامی اعلام همبستگی و با حضرت امام دیدار کردند که می توان گفت کمر رژیم طاغوت را همین دیدار تاریخی شکست.

امام جمعه اهر بر لزوم رعایت قانون تأکید و اظهار داشت: این نکته باید مورد توجه همگان بوده و تک تک آحاد جامعه قانونمند بوده باشند که اگر قانون رعایت نشود در کشور با مشکلاتی روبرو گشته و هرج و مرج جایگزین امنیت خواهد شد و بدانیم که حضرت امام(ره) در خصوص رعایت قانون بسیار حساس بودند.

حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: واقعاً جای تأسف است آنهائی که در سال 1388 از فتنه حمایت می کردند و چه بسا خانواده و فرزندان بعضی ها در خیابان های تهران سوق الجیشی راه انداخته بودند، امروز علیه فقهای شورای نگهبان بدگویی می کنند، ما رهبری داریم که فردی رئوف بوده و در برخود با مسائل اغماض می فرمایند، حامیان فتنه طوری نکنند که این رهبر فرزانه انقلاب تصمیم بگیرد آنچه را که به آنان داده است، پس بگیرد.

وی تاکید کرد: باید رمز پیروزی انقلاب یعنی مشیت الله، ایمان و عمل به اسلام، وحدت کلمه و رهبری را حفظ کنیم که همه عزت و حرمت ما به برکت همین ولایت است.

خطیب جمعه اهر افزود: کسانی که برای دیگران میدان داری می کنند باید حواسشان را جمع کنند تاکنون هر کس از کوچک تا بزرگ در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته است خوار و ذلیل و مضمحل شده است چراکه در راه این انقلاب جوانانمان پرپر گشته و محرومیت ها کشیده ایم و ملت مسیر خود را انتخاب کرده و با هوا و هوس چند نفر انقلاب جابجا نخواهد شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان با اشاره به تلاش آمریکائی ها و دشمنان اسلام برای پیش کشیدن چهره های غیر انقلابی در انتخابات پیش رو تصریح کرد: تحلیل گران غربی و آمریکائی در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده اند که افراد بی تفاوت و کسانی را که رغبت به سمت دیگری دارند، به کرسی بنشانند تا بتوانند پروژه نفوذ خود را به سرعت اجرا کنند که باید حواسمان جمع بوده باشد ولو اینکه شورای نگهبان برای برخی اشخاص صلاحیت داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها