امام جمعه عقدا:

در سایه پیوند با بیگانه؛اشتغال ایجاد نمی‌شود

حجة الاسلام حسینی زاده امام جمعه عقدا گفت: در سایه پیوند با بیگانه اشتغال و رونق در کشور ایجاد نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۹۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، حجت الاسلام حسینی زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرعقدا با بیان از بین رفتن تفکر انقلابی از درون جامعه اسلامی را خطری جدی برای انقلاب خواند و تاکید کرد: اگر تفکر انقلابی از جامعه رخت بربندد به طور قطع پایه نظام و انقلاب اسلامی متزلزل خواهد شد.

امام جمعه عقدا با تاکید بر این که نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایران نشأت گرقته از تفکر انقلابی است افزود: همان گوه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در مقابل جریان غیر انقلابی داخل نظام و کسانی که می‌کوشند روحیه انقلابی را از مردم بگیرند و آن ها را وابسته به استکبار و سرگرم مادیات و دنیا کنند، ایستاد.

وی با اشاره به این که برخی‌ها تلاش می‌کنند به جامعه القاء کنند که روحیه انقلابی تمام شده و اکنون وقت زندگی کردن است، تصریح کرد: چرخ زندگی مردم، علم، دانش و توسعه اقتصادی باید در سایه اسلام و تفکر انقلاب بچرخد.

حسینی زاده با تاکید بر این که در سایه پیوند با بیگانه اشتغال و رونق در کشور ایجاد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر برخی‌ها تصور می‌کنند که آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها که در روند مذاکرات هسته ای بیشترین سنگ اندازی‌ها را داشتند و پلیس بد در مذاکرات بودند برای جوانان ما اشتغال ایجاد کند این یک خیال واهی و پوچ است.

خطیب جمعه عقدا با استناد به آیات قرآن کریم، وظیفه جامعه اسلامی را ایستادگی و روی پای خود ایستادن دانست و تاکید کرد: وظیفه جامعه اسلامی آن است که روی پای خود بایستد و به بیگانه دل نسپرد.

حجت الاسلام حسینی زاده در ادامه بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و انقلابی، جریان انقلابی را زنده نگه داریم.

وی تاکید کرد: اگر به افراد وابسته به بیگانه رأی بدهیم قطعا جریان انقلابی و نظام اسلامی آسیب جدی خواهد دید، وی بر لزوم تبیین معیارهای یک نماینده اصلح تاکیدکرد و افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان است و ما نیز موظف هستیم که معیارهای یک نماینده اصلح را برای مردم تبیین ومشخص کنیم. وی مقاوم بودن در برابر دشمن، اهل بصیرت و هوشیاری و موضع گیرنده به موقع بودن را از ویژگی های یک نماینده اصلح برشمرد و تاکید کرد: هر کس که این معیارها و ویژگی ها را در خود ندارد باید تلاش کند که خودش را اصلاح کند.

امام جمعه عقدادر ادامه بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز تاکید کرد و گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب با همان روحیه و تفکر انقلابی در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و شعارهای پرنشاط و سرزنده سرخواهیم داد و نشان می دهیم که انقلابی هستیم و به هیچ وجهه اجازه نمی دهیم کسانی که در داخل می‌خواهند این روحیه را از ما بگیرند راه به جایی ببرند.

ارسال نظرات