با شکل‌گیری انقلاب اسلامی دین را در عرصه‌های مختلف وارد شد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و همت و تلاش مردم در زمانی شکل گرفت که دین در عرصه‌ زندگی اجتماعی و فردی وجود نداشت و با شکل گری انقلاب اسلامی دین در تمامی عرصه‎ها وارد شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۴۷۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خدابخش مرادی در همایش رای اولی‌ها که در شهرکرد برگزار شد با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است چرا که در انقلاب اسلامی همه مردم حضور داشتند درحالی که در دیگر انقلاب‎ها که در سراسر جهان ایجاد شده فقط بخشی از مردم و قشر خاصی حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حضور مردم و وحودت و انسجام مردم در 22 بهمن خاتمه نیافته زیرا مردم ما مردمی همیشه در صحنه هستند و در عرصه‎های مختلف حضور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کلیه تمهیدات لازم برای برگزای انتخابات پرشور در استان فراهم شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: در هفتم اسفند دو انتخابات اثرگذار برگزار می‌شود که آینده جمهوری اسلامی ایران با رای که از صندوق‌ها بیرون می‌آید مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رای مردم حق الناس است گفت: وظیف مسئولین برگزاری انتابات صیانت از رای مردم است که باید به بهترین نحو انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جوانان ایرانی و شما رای اولی‌ها با شور و شعور، تدبیر و تامل و تفکر به قدرت انتخاب رسیده اید و باید با حضور خود در پای صنوق رای سرنوشت جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنید.

ارسال نظرات