پذيرش دانشجو در مرکز آموزش علمی -کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

سرپرست مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل از آغاز ثبت نام بدون کنکور این مرکز برای دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای برای نیمسال دوم سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرپرست مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل از آغاز ثبت نام بدون کنکور این مرکز برای دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای برای نیمسال دوم سال‌جاری خبر داد.

سلیم پناهی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان از 14 بهمن جهت ثبت‌نام می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با انتخاب يكي از رشته‌هاي مركز به عنوان رشته انتخاب اول و یا به مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل مراجعه کنند.

وی رشته‌های مقطع کاردانی حرفه‌ای مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل را حسابداری و مدیریت کسب و کار عنوان و تصریح کرد: در رشته‌های کاردانی فنی هم پذیرش دانشجو در رشته‌های فناوری اطلاعات (اینترنت و شبکه‌های گسترده) و نرم‌افزار (برنامه‌سازی کامپیوتر) هم خواهیم داشت.

پناهی از آغاز ثبت نام مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات و حسابداری (حسابرسی) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز با کلاس‌های مجهز و اساتید مجرب آماده ارائه خدمات آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان این مرکز تازه تاسيس بوده و با کلاس‌های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته در شهرک کارشناسان، میدان شفا، جنب مجتمع فرهنگي ولايت آماده ی خدمت رسانی است.

ارسال نظرات