نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوانان مخاطب اصلی دشمن در جنگ نرم هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جوانان مخاطب اصلی دشمن در جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۲۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزارس بسیج از لرستان،حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار با جوانان فعال در عرصه های دانشجویی، فرهنگی و مذهبی شهرستان خرم آباد، گفت: هدف دشمن در جنگ نرم تغییر باورها و افکار است و با این حال جوانان نیز مخاطب اصلی دشمن در جنگ محسوب می شوند

وی با بیان اینکه جوانی مجموعه ای از استعدادها و توانمندی ها است و جوان یک نیروی آماده برای رشد و تعالی و سینه سپر کردن در میدان خطر است افزود: جوانی دوره خاصی از زندگی انسان است؛ چرا که جوان در این دوره یک نیروی آماده برای شکوفا شدن وبروز خلاقیت و ابتکار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جوان آماده پذیرش مسئولیت های سنگین است و در انجام وظایف خود نیز به دلیل برخورداری از روحیه حق طلب، عدالت خواهی و نشاط انرژی و امید موفق عمل می کند.

میرعمادی با اشاره به اینکه جوان هرگز توقف ندارد و پویا است تصریح کرد: جمعیت کشور ما یک جمعیت جوان است و به همین دلیل وجود این جمعیت برای ما یک فرصت است.

وی باتاکید بر اینکه باید جوانان را باور کنیم و زمینه را برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنها فراهم سازیم بیان کرد: مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان در همین راستا تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در اساسنامه جدید مجمع کارگروههایی مختلفی ایجاد شده است و هر یک از جوانانمی توانند با توجه به تخص و توانمندی خود در این کارگروهها فعالیت کنند.

میرعمادی با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان متعلق به جوانان است و میدانی برای فعالیت های جوانان محسوب می شود اظهار کرد: بالندگی جوانان در جمهوری اسلامی ایران مستلزم همت بلند و اراده قوی، جهاد علمی، انس با قرآن، نماز و معنویت و اعتماد به نفس و خودباوری است.

وی با اشاره به اینکه جوانان هم در پیروزی و هم در استمرار انقلاب اسلامی نقش داشته اند اظهار کرد: تا زمانی که جوانان در صحنه حاضر هستند انقلاب رو به جلو و پیشرفت حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جنگ سخت و جنگ نرم دشمن با حضور جوانان در صحنه خنی شده اند گفت: امروز سیاست دشمن عوض شده است و در واقع برای غلبه بر ایران به جنگ نرم روی آورده است.

میرعمادی تاثیرگذاری در اخلاق، رفتار و اندیشه را از اهداف دشمن از طریق جنگ نرم عنوان کرد و افزود: فتنه 88 در این راستا انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه 88 فضای مجازی از ابزار دشمن در جنگ نرم بود تصریح کرد: عرصه فرهنگ عرصه تهاجم فرهنگی دشمن است و در واقع در این عرصه می خواهند جوان را بحران هویتی مواجه کنند تا دچار بحرنی اخلاقی و فکری شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان آشنا شدن جوانان با قرآن و عترت، تبعیت از ولایت، شناخت هویت جوانان و بها دادن به آنان و پاسخگویی به سوالات و شبهات را از جمله عوانل موثر برای حفاظت از جوانان در برابر تهدیدات نرم دشمن است.


ارسال نظرات