خبرهای داغ:
در دیدار تیم های الهلال و الفتح عربستان کشف شد

سلاح های سرد و گرم در ورزشگاه های عربستان!

دیدار تیم های الهلال و الفتح عربستان تحت تاثیر درگیری های فیزیکی و کشف سلاح های سرد و گرم به چالش بزرگی تبدیل شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۵۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،در دیدار تیم های الهلال و الفتح عربستان درگیری های بیرون از استادیوم باعث شد این بازی تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شود و البته باز هم انواع و اقسام سلاح های سرد و گرم وارد ورزشگاه شد.


کشف سلاح های سرد و گرم در ورزشگاه های عربستان + سند

در این دیدار برخی از هواداران دو تیم در بیرون ورزشگاه به درگیری فیزیکی پرداختند و سرتیپ عبداله قحطانی و سرهنگ عواد بندر العتیبی با یک تیم ویژه هم نتوانستند از ورود سلاح ها به ورزشگاه جلوگیری کنند اما در این بین فقط مقادیر کمی از سلاح ها را ضبط کردند تا این دیدار شاهد درگیری های زیادی شود.

این در حالی است که سایت اسپورت 24 ضمن اشاره به این موضوع تصویری از ادوات و سلاح های سرد و گرم را منتشر کرد و روزنامه الریاضیه نیز به این موضوع پرداخت.

کشف سلاح های سرد و گرم در ورزشگاه های عربستان + سند

جالب تر اینکه با وجود اینکه تیتر یک روزنامه الریاضیه در مورد درگیری در بازی الهلال و الفتح بود اما در یکی از صفحات الریاضیه هشداری برای تیم های عربی که در ایران حاضر می شوند در مورد نا امنی در ایران و اقدامات تروریستی علیه اعراب نوشته شده است که با تیتر روی جلد منافات دارد و به نظر می رسد که غلاوه بر گاف زرگ آنها در مکورد دیدار تیم های نفت تهران و الجیش قطر کهبه اشتباه شهر آبادان را میزبان اعلام کردند.

کشف سلاح های سرد و گرم در ورزشگاه های عربستان + سند

فرافکنی های واهی عربستان کم کم به یک طنز شبیه است که حتی سر دبیر الریاضیه را سر در گم کرده است و تناقض در اخبار منتشره این روزنامه حاکی از آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها