خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

هرچه داریم از فداکاری شهداست

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در یادواره شهدا منطقه خسروشاه و روستای شیخ حسن با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب در خصوص گرامیداشت یاد و نام شهدا، گفت: همه ما مدیون شهدائیم و هرچه داریم از فداکاری های آن هاست.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۰۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، راه و رسم شهدا را نماد کامل و جامعی از سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: باید شهدا الگوی همه ما باشد و کوشش کنیم تا سبک زندگی اسلام ناب محمدی را در همه مراحل زندگی ساری و جاری سازیم چراکه تاثیر شجاعت دیروز شهدا تا به امروز و حتی در آینده نیز ملموس خواهد بود.

وی ادانه داد: از ویژگی دیگر شهدا اطاعت بی چون و چرا از رهبر و ولی زمان خودشان است. مسئله اطمینان و اطاعت از رهبر جامعه بسیار مهم می باشد و الحمدلالله ملت ولایت مدار ایران در این 37سال به خوبی در این ضمینه سربلند شده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد: وجود ولایت فقیه در راس نظام حکومتی موتور و نیروی پیشبرنده است و دشمنان نیز این امر را درک کرده و درصدد ایجاد تحریف در این رکن رکین می باشند.

وی خاطرنشان کرد: در همه انتخابات دشمنان در رصد چگونگی حضور مردم در پای صندوقهای رای بوده اند و امروز وظیفه همه و توصیه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب حضور حداکثری در انتخاباب و انتخاب اصلح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها