حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با بسیج:

ادعای عبور از برجام مانند ادعای عبور از رکود است

اگر مردم سرنخی از عبور از رکود پیدا کردند به همان آدرس مراجعه کنند تا عبور از برجام را نیز درک کنند؛ اظهارات آقای رئیس جمهور با ادبیات ساسی جامعه و حتی ادبیات عامه مردم قابل فهم نیست.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
حجت الاسلام  مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به اظهارات آقای روحانی مبنی بر اینکه بعد از برجام1 به دنبال برجام2 هستیم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: حرف های آقای روحانی درباره برجام2 و برجام ملی به هیچ وجه قابل فهم نیست؛ مگر اهداف برجام محقق شده است که الان به دنبال برجام 2 هستید؟

وی افزود: پس از برجام کدام یک از مشکلات حل شده است که بخواهیم بدنبال برجام 2 باشیم.

ذوالنور خاطرنشان کرد: بعد از وین 28 تحریم و بعد از برجام نیز 8 تحریم جدید بر ما تحمیل شده است و مقام معظم رهبری فرمودند که هر نوع تحریمی نقض برجام است؛ دولت بفرماید که در مقابل نقض برجام چه اقداماتی انجا داده است و طرف مقابل کدامیک از تعهداتش را انجام داده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اظهارات آقای روحانی که گفتند از برجام عبور کردیم و حالا به دنبال برجام2 هستیم  مانند همان اظهارات ایشان درباره عبور از رکود است.

وی افزود:اگر مردم سرنخی از عبور از رکود پیدا کردند به همان آدرس مراجعه کنند تا عبور از برجام را نیز درک کنند؛ اظهارات آقای رئیس جمهور با ادبیات ساسی جامعه و حتی ادبیات عامه مردم قابل فهم نیست.
ارسال نظرات