نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ یک از سردمداران قدرت را به رسمیت نمی‌شناسد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ یک از سردمداران قدرت‌های جهانی را به رسمیت نمی‌شناسد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان از میناب، سردار علی فدوی صبح امروز در رزمایش قرارگاه تاکتیکی فجر در نواحی میناب و سیریک اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم هرگز خدا و مبانی اسلامی را فراموش نکردند و این رمز پیروزی انقلاب طی سی و هفت سال بوده و خواهد بود.

وی افزود: بسیج نه تنها در منطقه بلکه در دیگر بلادهای اسلامی همواره الگو بوده و روز به روز به قدرتش افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: جوانان این مرز و بوم در هیچ برهه‌ای خدا را فراموش نکردند و همواره به قدرت لایزال الهی ایمان محکمی داشته و همین قدرت باعث پیروزی جوانان ما در تمامی عرصه‌ها شده است.

فدوی اضافه کرد: تجهیزات نظامی دشمنان اسلام قابل مقایسه با تجهیزات ما نیست آنها به تمام تجهیزات روز دنیا مجهز هستند اما توان استفاده از تجهیزاتشان را در مقابل ما ندارند چرا که ما به قدرت الهی و روز جزا ایمان داریم و با همین قدرت در تمام صحنه‌ها پیروز بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی از خودگذشتگی جوانان ما انگشت به دهان مانده‌اند چون باور و فهم این موضوع برایشان سخت است که چطور جوانان بسیجی برای حفظ دین و میهنشان به راحتی از جان خود می‌گذرند و جان خود را فدای آرمان‌های نظامشان می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: همانطور که پیامبر اسلام (ص) در راه مبارزه با کفر هیچ یک از زورگویان را به رسمیت نشناخت ایران اسلامی و در راس آن مقام معظم رهبری نیز هیچ یک از سردمداران قدرت به ویژه آمریکای جنایتکار را به رسمیت نخواهند شناخت.

فدوی بیان داشت: ایران اسلامی هزاران هزار شهید تقدیم این مرز و بوم کرده است تا این انقلاب را از شر دشمنان حفظ کند و به برکت خون این شهدا امروز کشور ما امن‌ترین جای دنیاست و به عنوان الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: شهادت برای جوانان ما یک افتخار است و این همان نیرویی که خداوند به جوانان بسیجی ما عطا کرده که این نیرو به تمام سلاح‌های پیشرفته دشمنان فائق می‌‌شود.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: رزمندگان اسلام ۳۷ سال است که قدرت خداوند را باور دارند و با همین قدرت مقابل دشمنان نظام ایستاده‌اند و با همین قدرت جلوی سلطه‌گر بزرگ دنیا قد علم می‌کنند.

 فدوی افزود: بودجه نظامی ۸۰۰ میلیاردی آمریکاییان با بودجه ما قابل قیاس نیست و ابزار نظامی ما با ابزار نظامی آنان نیز قابل قیاس نیست اما قدرتی در جوانان ماست که آن قدرت در وجود آنها نیست و آن قدرت چیزی جز ایمان به قدرت پروردگار نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت ۳۰۰ موج شکن از اروند تا فسار بندر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۳ موج شکن متعلق به استان هرمزگان است.

ارسال نظرات