مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

افتتاح روکش آسفالت محور زنجان- میانه همزمان با دهه فجر در استان زنجان

روکش آسفالت محور زنجان- میانه با اعتبار هزینه شده 11 میلیارد ریال و روکش آسفالت محور زنجان- دندی با اعتبار 15 میلیارد ریال را همزمان با دهه فجر در استان زنجان افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امسال همزمان به ایام‌الله دهه مبارک فجر طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در حوزه راه و شهرسازی استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کلیم‌الله وثوقی افزود: پل درام - چورزق با دهانه 20 متری به همراه مسیر را از جمله پروژه‌‌های است که در در ایام‌‌الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌‌ از سال 87 آغاز و در سال جاری به پایان رسید و در مجموع 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای احداث آن هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی سجاس با اعتبار هزینه شده 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی همزمان با دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌‌ یک دستگاه پل دو دهانه 19.30 و 15.70 متری به همراه رمپ و لوپ را شامل می‌شود که عملیات ساخت آن از سال 88 تا سال 94 به طول انجامید.

وثوقی همچنین با اشاره به افتتاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راهی نورین به مناسبت دهه فجر عنوان کرد: این پروژه‌‌ نیز شامل دو دستگاه پل دو دهانه 18.50 متری به همراه رمپ و لوپ است که 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث آن هزینه شده است.

این مسئول خاطر نشان شد: عملیات اجرایی مربوط به احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح سه راهی نورین از سال 86 آغاز و در سال جاری به پایان رسید.

وی تعریض و بهسازی مسیر پلیس راه زنجان - سه راهی طارم را از دیگر پروژه‌‌‌های مورد افتتاح اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: این پروژه‌‌ در سطحی به طول 7.650 کیلومتر و عرض 25 متر انجام گرفته و 150 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی، استانی و سفر مقام معظم رهبری برای آن هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی بناب به دهانه 36.7 به همراه رمپ و لوپ‌ها با اعتبار هزینه شده 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و سفر مقام معظم رهبری پروژه‌‌‌ دیگری است که به مناسبت دهه فجر در استان زنجان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وثوقی به افتتاح بخشی از پروژه‌‌‌ بهسازی قطعه 2 محور زنجان - بیجار در دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه‌‌‌ دارای طول 6 کیلومتر و عرض 25 متر است که از سال 89 عملیات اجرایی آن آغاز شده و 150 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی برای آن هزینه شده است.

این مسئول اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر علاوه بر پروژه‌‌‌‌های فوق طرح‌های پروژه‌‌‌‌های دیگری در حوزه راه و شهرسازی استان زنجان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت که تعداد آن‌ها به بیش از 16 مورد می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:روکش آسفالت محور زنجان- میانه با اعتبار هزینه شده 11 میلیارد ریال و روکش آسفالت محور زنجان- دندی با اعتبار 15 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌‌‌‌های مورد افتتاح در استان زنجان است.

ارسال نظرات