یک کارشناس اقتصاد بین الملل در گفتگو با بسیج:

دولتی‌ها بازاریاب فرانسه شده‌اند!

یک کارشناس اقتصاد بین الملل گفت: دولت حقوق مردم به ویژه مستضعفان را فدای خوی استکبار جویی فرانسه نموده است و مسلم بداند بازاریابی برای بیگانگان فرانسه، خلاف منافع ملی است و تاوان سنگینی را از دولت خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۴۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

بهمن شهریاری استاد دانشگاه و کارشناس اقتصاد بین المللل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه چرا وزیر صنعت قرارداد پژو را محرمانه می داند اظهار داشت: تاسف بار است که وزیران نظام جمهوری اسلامی یا انقلاب پا برهنگان خدمت به مردم را از یاد برده اند این در حالی است که رفاه و آسایش مردم را فدای حقوق مستکبران می سازند.

 وی با بیان اینکه  نگاه وزیر صنعت ناشی از دید امپریالیستی است افزود: زمانی که در جهت اهداف کشورهای استکبار جهانی گام برداشته می شود و به مردم داخل کشور نگریسته نمی شود، زمانی که افکار عمومی را دستمایه گفتار بیگانگان نماییم بیش از این تصور نمی رود و اقتصاد امپریالیستی خلاف بنیان کن انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه با انتقاد از اینکه دولت بازاریاب کشور فرانسه شده است تاکید کرد: دولت و وزارت صنعت محصول خودروی پژو به افول رفته را در جهت رضایت فرانسویان بازاریابی می کنند.

وی گفت: فرانسه کشوری سودگرا است و هر جایی که ورود می کند جهت سود دهی بیش از حد برای اهداف خود است و طرف مقابل را در تعهدات تجاری در نظر ندارد نگاه فرانسه به ایران تکنولوژی سود رسان نیست بلکه وابستگی سودبر است.

شهریاری خاطر نشان کرد: چرا دولت حقوق مردم و بلاخص مستضعفان را فدای خوی استکبار جویی فرانسه نموده است و مسلم بداند بازاریابی برای بیگانگان فرانسه، خلاف منافع ملی است و تاوان سنگینی را از دولت خواهد گرفت.

ارسال نظرات