فرمانده سپاه خلخال:

22بهمن فقط به عنوان یک روز در تقویم سالانه کشور نیست

هر چند بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته اما همچنان پس از این زمان همچنان مردم پای این آرمان شایسته که یادگار امام راحل و شهدای انقلاب است ایستاده‌اند
کد خبر: ۸۶۳۳۲۸۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی کریمی پیش از ظهر امروز در حاشیه برنامه‌های هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن سندی بر حقانیت نظام و انقلاب است.

وی گفت: 22 بهمن فقط به عنوان یک روز در تقویم سالانه کشور نیست و این روز یعنی سند افتخار ملت ایران برای اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی در سال 1357 است.

فرمانده سپاه خلخال یادآور شد: هر چند بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته اما همچنان پس از این زمان همچنان مردم پای این آرمان شایسته که یادگار امام راحل و شهدای انقلاب است ایستاده‌اند.

کریمی افزود: امام راحل با شایستگی تمام امواج سهمگین دشمنان را از انقلاب دور کردند و مبارزات قبل از انقلاب اسلامی این شخصیت برجسته تاریخ کشورمان نشان داد که این مرد راستین در کنار مردم، در ذهن مردم و برای مردم بوده و همچنان پس از سال‌ها نام و یاد امام (ره) در دل‌های مردم موج می‌زند.

این مسئول از بسیجیان خواست تا با حضور همیشگی خود دوباره حمایت خود از انقلاب اسلامی را به نمایش گذشته و بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای لبیک بگویند.

فرمانده سپاه خلخال حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف و وظیفه مردم انقلابی خلخال عنوان کرد و گفت: این مردم امنیت، استقلال و آرامش خود را از انقلاب اسلامی دارند که در ادامه این انقلاب هشت سال دفاع مقدس استمرار این انقلاب را تضمین شده است.

کریمی با سپاس از مردم قدرشناس خلخال در حضور در برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر ادامه داد: دهه مبارک فجر سندی پر افتخار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است و همچنان در ذهن مردم باقی خواهند ماند.

وی افزود: انقلاب اسلامی همه چیز خود را از امام راحل دارد و زحمات امام راحل در هموار کردن مسیر انقلاب اسلامی برای پیروزی را باید قدر بدانیم.

کریمی با اشاره به این موضوع که در هیچ جای جهان چنین انقلابی مردمی وجود ندارد، گفت: اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگوی جهانی مطرح بوده و حامی مستضعفان و ستمدیدگان است.

ارسال نظرات