رئیس شورای شهر اردبیل:

با اجرا شدن پروژه پل قدس، مشکلات ترافیکی مرکز شهر برطرف می شود

یجاد منابع درآمد پایدار برای شهرداری اردبیل باید در اولویت کارهای شهرداری باشد چرا که با این کار مشکلات مالی شهرداری برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۹۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ذکی‌اله خوشبخت صبح امروز در آیین تقدیم لایحه بودجه سال 95 شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل،‌ اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت‌های مردم ایران در سرنگونی رژیم طاغوت دارد که در این ایام انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده و امروز شاهد این هستیم که انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 37 سال به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

وی گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان یک نهادی که نشان‌دهنده حاکمیت دموکراسی بوده، انجام وظیفه می‌کند و همه سال در آستانه شروع سال جدید، برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرداری برای سال جدید، به شورای شهر ارائه شده و اعضای شورا جلسات کارشناسی را به منظور بررسی این بودجه پیشنهادی انجام می‌دهند.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: امسال، سال سختی برای شهرداری اردبیل بود و به لحاظ رکود حاکم در کل کشور و به تبع آن در اردبیل، با کسری بودجه مواجه بودیم و اصلی‌‌ترین منبع درآمد شهرداری که صدور پروانه بود، به دلیل رکود حاکم در بخش ساخت وساز به حداقل رسید.

خوشبخت تصریح کرد:‌ خوشبختانه پروژه پل قدس اردبیل در ایام‌الله دهه فجر کلنگ زنی‌ شد که این پروژه یک طرح مهم بوده و امیدواریم با اجرای آن مشکلات ترافیکی مرکز شهر اردبیل برطرف شود که از شهرداری اردبیل انتظار داریم در حداقل زمان ممکن این پروژه را به اتمام برساند.

وی بیان کرد: ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرداری اردبیل باید در اولویت کارهای شهرداری باشد چرا که با این کار مشکلات مالی شهرداری برطرف می‌شود که در کنار این موضوع جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمران شهری باید مورد توجه باشد.

ارسال نظرات