به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد

دیدار مسئولان شهرستان نمین با خانواده شهید بایرامی ساقصلو

همزمان با ایام الله مبارکه دهه فجر مسئولان شهرستان نمین از خانواده شهید بایرامی ساقصلو از توابع بخش مرکزی دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۰۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین با حضور در روستای ساقصلو بخش مرکزی این شهرستان از خانواده شهید بایرامی دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ حسین ایرانی فرمانده سپاه نمین با اشاره به جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی حاصل ایثارگری های شهدا که تربیت یافتگان مادرانی همچون شماهاست، می باشند.

وی گفت: بار دیگر باب شهادت باز شده و فرزندان این خاک در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور پیدا می کنند که روزانه چندین شهدا از کشور تقدیم می شود.

در ادامه سرهنگ سعید مجیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نمین با اشاره به جایگاه شهدا بیان کرد: برای هر میز ریاست در کشور هفت نفر شهید تقدیم شده و مسئولان امروز به خاطر رشادت ها و ایثارگری های شهدا در این جایگاه قرار گرفته اند.

در ادامه فرمانده سپاه نمین با ابلاغ سلام گرم و صمیمانه فرمانده سپاه استان ادربیل سردار بابازاده، هدیه ای که همراه با تابلو حرم حضرت زینب (س) بود در قالب طرح مهر ولایت بسیج تقدیم مادر شهید بایرامی شد.

ارسال نظرات