فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار خبر داد

اجرای بیش از 50 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان بیله سوار

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار از اجرای بیش از 50 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۵۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

سرهنگ پاسدار شکور زارع، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار، اظهار داشت: همزمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 50 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بصیرتی توسط حوزه ها، پایگاه های مقاومت و رده های بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهم برنامه های اجرایی اولین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان گفت: دیدار مسئولان با امام جمعه شهرستان، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس و عطر افشانی گلزار شهدا و رژه موتوری و خودرویی از اهم برنامه های 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به ایران، است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با بیان اینکه شعار امسال دهه مبارک فجر «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» است، افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نشست‌های بصیرتی و سیاسی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری چندین یادواره شهدا در این دهه از دیگر برنامه‌های مهم در این ایام است.

زارع ادامه داد: در طول این دهه علاوه بر فضاسازی متناسب با پیروزی انقلاب، برپایی ایستگاه نقاشی و هنرهای دستی، برپایی ایستگاه صلواتی با پخش نواهای انقلابی در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده است و در اولین جمعه این دهه نیز حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز وحدت بخش و دشمن شکن نمازجمعه را داریم.

مسوول کمیته بسیج ستاد دهه فجر شهرستان بیله سوار بیان کرد: در طول این دهه، همچنین برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی با همکاری دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد که تزئین و چراغانی سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و گفتمان های دینی، برپایی نمایشگاه عکس جزو این برنامه ها است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری ما اعزام تیم دارویی به مناطق محروم و ویزیت رایگان روستاییان است که این کار با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان بیله سوار انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با اعلام اینکه حسن ختام برنامه‌های این دهه حضور پرشور همه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد بود، تصریح کرد: امید است مردم همیشه در صحنه بیله سوار در این مراسم شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند چرا که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی در هفتم اسفند است.

ارسال نظرات