رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل خبر داد

تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و سازمان نظام مهندسی ساختمان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری بین جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل امضا شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: این واحد آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (تشریح الزامات و مستندسازی) ISO 9001:2015 با سرفصل‌های مصوب سازمان نظام مهندسی ساختمان برای اعضا و مشاورین این سازمان در استان اردبیل را دارد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، با بیان این مطلب در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری بین جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: یکی از اهداف مهم واحد اردبیل حرکت در راستای گسترش تحقيقات و شكوفايي استعدادها برای حل نیازهای استان و کشور است که راه‌اندازی مراکز درمان ناباروری قفقاز، آموزش تخصصی کوتاه مدت و آموزش علمی کاربردی از جمله این حرکت‌هاست.

وی نيل به خوداتكايي کشور را در سایه توانمندسازی نیروی انسانی به ویژه نیروهای فنی عنوان و تصریح کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و با برگزاری دوره‌، کارگاه و همایش‌های علمی، زمینه ارتقای اعضای این سازمان را فراهم نماید که این از اهداف تفاهم‌نامه مشترک با سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل خاطرنشان کرد: از آنجا که هر دو نهاد در جهت گسترش فعالیت‌های پژوهشی و علمی تلاش می‌کنند لذا برقراری همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری و نیز توسعه و ارتقای این فعالیت‌ها امکان‌پذیر خواهد بود و زمینه‌ لازم برای ارتقا و روزآمدسازی فعالیت‌های مربوط به رشته‌های مرتبط با ساختمان‌سازی در استان فراهم خواهد گردید.

در این مراسم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با اشاره به اهداف هیأت مدیره سازمان در خصوص بسط و گسترش ارتباطات سازمانی، بهاهمیت ارتقای سطح دانش فنی در زمینه تحقیقات مرتبط با موضوعات فنی و مهندسی استان تاکید کرد و گفت: ایجاد ارتباط علمی، فرهنگی و آموزشی با مراکز دانشگاهی و استفاده از توانمندی‌های پژوهشی آنان موجب توسعه و ارتقای سازمان خواهد شد.

هوشیار ایمانی کله‌سر با بیان اینکه جهاددانشگاهی از نهادهای موفق در زمینه علمی، پژوهشی و آموزشی است و با ابراز خرسندی از عقد تفاهم‌نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: امیدوارم با گسترش همکاری‌های این دو نهاد علمی و تخصصی، شاهد حرکت‌های رو به رشدی در ارتقا و به روز رسانی دانش و اطلاعات سازمانی باشیم.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری به امضای رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل و جهاددانشگاهی رسید.

استفاده مطلوب از توانایی‌ها و امکانات علمی، فرهنگی و تخصصی و انجام پروژه‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و آموزشی و تشکیل کارگروههای مشترک بررسی و تصمیم گیری در خصوص فعالیت ها و اطلاع رسانی های مشترک، از موضوعات مهم این تفاهم نامه می باشد.


ارسال نظرات