فعال سیاسی در گفتگو با بسیج:

دولت منتقدان خود را با داس هجمه قلع و قمع می‎کند!

حسام الدین حیدری بیان کرد: هر زمان یک نقدی به شخص رئیس جمهور و سیاست های او وارد می‎شود؛ بیان می‎کند که با داس در قبال منتقدین عمل نخواهد کرد، اما آقای روحانی نشان داده که در عمل با داس هجمه، پاسخ منتقدان خود را می‌دهد!
کد خبر: ۸۶۳۴۱۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
حسام الدین حیدری فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات آقای روحانی در همایش زنان اعتدال و توسعه، مبنی بر لزوم نقد پذیری تصریح کرد: صحبت‎ها و شعارهای رئیس جمهور در باب نقد و نقد پذیری صحبت‎های قشنگی است.

حیدری در توضیح این مطلب بیان کرد: آقای روحانی در شعارهای انتخاباتی خود بحث نقد پذیری و اینکه مسئولان دولت قبل نقد پذیر نیستند، مطرح و انتقاداتی نیز به آنها وارد کرد و دم از فضای باز سیاسی زد؛ اما اگر کارنامه رئیس جمهور را در این دو سال و نیم اخیر بررسی کنیم؛ می بینیم تا کنون این شعارها از جانب خود او عملی نشده و کارهای او برخلاف شعارهای انتخاباتی اش بوده  و به عبارتی رفتار و گفتار او متناقض است.

این فعال سیاسی اظهار داشت: آقای روحانی در قبال منتقدان خود به آنها هجمه وارد می‎کند؛ بعضی از این هجمه‎ها نیز رنگ و بوی توهین می‎گیرد و با ادبیاتی است که در رأس رئیس جمهوری نیست؛ مثل نسبت دادن منتقدان به لبو فروش، بی‎سواد، بی‎شناسنامه که نشان دهنده این است دولت و آقای روحانی نه تنها نقد پذیر نیستند، بلکه در عمل نیز اعتقادی به نقد پذیری ندارند.

حیدری با بیان اینکه اکثر منتقدین دولت، نیروهای ارزشی و دلسوز نظام هستند، بیان کرد: هر زمان یک نقدی به شخص رئیس جمهور و سیاست های او وارد می‎شود؛ بیان می‎کند که با داس در قبال منتقدین عمل نخواهد کرد، اما آقای روحانی نشان داده که در عمل با داس هجمه، پاسخ منتقدان خود را می‌دهد!

این فعال سیاسی تصریح کرد: زمانی که برخی روزنامه‎ها به مقدسات،اسلام، رزمندگان و امام توهین کردند و بایستی بر طبق اعتقادات، قانون و شرع توقیف شوند، آقای روحانی از این روزنامه‎ها که دعوی حمایت از او را داشتند حمایت کرد.

حیدری در ادامه بیان کرد: اما برخورد رئیس جمهور نسبت به روزنامه‎های منتقد و ارزشی که انتقادات سازنده‎ای نسبت به دولت داشته و مطالبات رهبری را دنبال می‎کردند، خیلی قهری و تند بوده و پایه نیروهای دلسوز و ارزشی نظام را چه در روزنامه‎ها و چه حتی در کابینه خود با داس قلع و قمع می‎کند.

این فعال سیاسی در خاتمه خاطرنشان کرد: چه خوب است آقای روحانی در وهله اول پایبند به صحبت‎های خود باشد و این برخوردها و انتقادات و هجمه‎ها را نسبت به دشمنان نظام اتخاذ کند.
ارسال نظرات