سردار نقدی در مراسم یادواره 2200 ‌شهید رشت:

اقتدار ما نتیجه ایستادگی شهداست؛ نه خرد و دیپلماسی برخی افراد

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی را برخی به حساب دیپلماسی و خرد خود می دانند یادآور شد: این اقتدار نتیجه دیپلماسی برخی افرادنیست بلکه نشانه ونتیجه ایستادگی شهداست.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۲۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی را برخی به حساب دیپلماسی و خرد خود می دانند یادآور شد: این اقتدار نتیجه و نشانه ایستادگی شهداست نه خرد و دیپلماسی برخی افراد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمدرضا نقدی در یادواره 2هزار و 200 شهید شهرستان رشت که در مصلی امام خمینی (ره) گیلان برگزار شد غلبه حق و باطل مدیون ایثارگری شهداست درس گرفتن از مجلس شهدا را در راستای تحقق آرمان های شهدا رسالت شرکت کنندگان در مجالس شهدا خواند و اظهار کرد: مجلسی که از پای آن انسانها و عزمشان برای مبارزه با یزیدها و تلاش برای تحقق  آرمان های شهدا برمی خیزد مجلس شهدایی است.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند گفت: خودمان و سرمایه های فردی و اجتماعی مان به این دنیای کوتاه گذر نفروشیم این درسی بود که شهدا به ما دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا در سخت ترین شرایط در مقابل دشمن ایستادند گفت: در دوران خفقان ستم شاهی و همچنین جنگ تحمیلی شهدا در برابر دشمن ایستادگی کردند زیرا ادای تکلیف منطق اصلی شان بود.

نقدی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی همواره عده ای تلاش داشتند تا سر سازش با دشمن داشته باشند افزود: در طول انقلاب همواره عده ای تلاش داشتند تا این تفکر را به جامعه تزریق کنند که سازش رمز پیشرفت کشور است.

وی منطق شهدا را ایستادگی در برابر ظالمین خواند و اضافه کرد: ما براساس این مکتب تا آخر در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: آنهایی که زندگی را تنها همنوای با ظالمان و ستمگران می دانند تا زندگی راحت تری داشته باشند کسانی هستند که بوی از دوستی با شهدا نبرده اند، ولو اینکه به خانه شهید روند و عکس شهید را بدست گیرند.

نقدی با بیان اینکه عده ای امروز بدنبال نصیحت کردن و سازش هستند گفت: اگر قرار بود تسلیم و سازشی در مقابل ظلم و ظالم داشته باشیم، دوره شاه و جنگ صدام این سازش صورت می گرفت نه اکنون که کشور ما در دست انقلابیون مقتدر است.

وی با بیان اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دنیا را به خود را جلب کرده و کنار آمدن با برخی قدرت ها منطقی نیست گفت: امروز انقلاب اسلامی دست های بلندی در دنیا دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای قدرت جهانی است گفت: امروز نیروهای انقلابی در دریای سرخ 8 ناو آل سعود را نابود کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین پیروزی انقلاب و گسترش بیداری اسلامی را ثمره ایستادگی شهدا عنوان کرد و ادامه داد: عده ای می خواهند این پیروزی های که با منطق شهدا بدست آمده است برای تسلیم شدن در برابر دشمنان مصادره کنند.

نقدی با تاکید بر اینکه دیپلماسی نمی تواند موقعیت ما را در دنیا قوی کند اضافه کرد: نترسیدن از دشمن و منطق شهدا است که موقعیت ما را قوی و دشمن را خاضع می کند.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی را برخی به حساب دیپلماسی و خرد خود می دانند یادآور شد: این اقتدار نشانه ایستادگی شهداست نه خرد و دیپلماسی برخی افراد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی ثمره دوستی و ایستادگی در برابر آمریکا را تجربه داشته است گفت: بی سوادی مردم، فقر، عقب ماندگی کشور ثمره دوستی و اقتدار در عرصه های مختلف ثمره ایستادگی در برابر آمریکاست.

نقدی ترکیه را پیشرفته ترین دوست آمریکا در منطقه دانست و گفت: ناامنی، فقر، بیکاری و ... ثمره دوستی این کشور با آمریکا است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: 15هزار میلیاردتومان از سرمایه کشور برای خرید 12فروند هواپیما اختصاص یافته، هواپیمایی که تنها از فرودگاه امام(ره) به اروپا و آمریکا می توانند پرواز کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه به سمت دوستی با غرب رفتن اقتصاد ما را به فلاکت خواهد کشید گفت: در انتخابات آینده باید افرادی را انتخاب کنیم که منطق شهدا داشته باشند.

نقدی با بیان اینکه امروز آمریکا 19هزار میلیارد دلار بدهی به سایر کشورها دارد افزود: اگر آمریکا نفت عربستان و لبیبی را غارت نکند اقتصادشان ورشکسته می شود، پس چگونه می توان به چنین کشوری که بدهکار است اعتماد و سازش داشت.

 

ارسال نظرات