مسئول کانون بازنشستگان سپاه لرستان:

رمز موفقیت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی به تبعیت محض از ولایت فقیه وابسته است

مسئول کانون بازنشستگان سپاه لرستان گفت: رمز موفقیت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی به تبعیت محض از ولایت فقیه وابسته است.
کد خبر: ۸۶۳۴۳۲۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار علیشاهی در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان الیگودرز که در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: رمز موفقیت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی به تبعیت محض و بی چون و چرای پاسداران از ولایت فقیه وابسته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به دلیل توانمندی نظامی و ولایت پذیری پاسداران حساب ویژه ای بر روی سپاه باز کرده اند افزود: نفوذ معنوی رهبر معظم انقلاب قلب پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان را تسخیر کرده است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سپاه در هشت سال دفاع مقدس نقش به سزایی را در تحمیل شکست های سنگین بر دشمن ایفاء کرد به عنوان نمونه کارشناسان نظامی هنوز به دنبال این پاسخ هستند که سپاه چگونه توانست عملیات غرورآفرین والفجر 8 را اجرا کند.

علیشاهی با اشاره به همراهی 43 کشور جهان با صدام برای جنگ با کشورمان بر اساس اسناد موجود در سازمان ملل ادامه داد: این کشورها با انحاء مختلف از جمله تامین نیرو و تجهیزات و یا پرداخت کمک های مالی به صدام کمک کردند؛ اما نهایتا فرزندان امام خمینی (ره) با جانفشانی در برابر ایادی استکبار ایستادند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم تعدادی از خانواده بازنشستگان سپاه مورد تجلیل قرار گرفتند.


ارسال نظرات