بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

برگزاری آیین رونمایی از فیلم مستند "برای احمد"

آیین رونمایی از فیلم مستند "برای احمد" بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۰۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم مستند "برای احمد" با موضوع اولین راهپیمایی مستقل و مختص زنان زنجانی، که پیرامون شهادت احمد مرتضایی نخستین شهید انقلاب در زنجان می باشد.

میثم سیفی افزود: پس از این واقعه زنان زنجان در یک اقدام منحصر به فرد به صورت مستقل و خودجوش دست به راهپیمایی و اعتراض علیه رژیم طاغوت زدند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، معصومه اشتری را محوریت و شخصیت اصلی این مستند 30 دقیقه ای عنوان کرد و گفت: مستند "برای احمد" به کارگردانی جعفر موسوی و از تولیدات حوزه هنری استان زنجان می باشد.

وی افزود: به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی فیلم مستند"برای احمد" با هدف تجلیل و تکریم مقام والای شهید احمد مرتضایی و خانواده معزز شهدای انقلاب برگزار می شود.

سیفی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده شهدا، مردم و زنان فرهیخته و فعال در عرصه های اجتماعی و پیشرو انقلاب برگزار خواهد شد. همچنین ضمن رونمایی از فیلم مستند "برای احمد" از مادران، همسران و خواهران شهدا نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان تاکید کرد: این مراسم با قرائت شعر، اجرای سرود و سخنرانی ساعت 16روز سه شنبه 20 بهمن ماه سالجاری در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک کارمندان برگزار می شود.

ارسال نظرات