به مناسبت دهه فجر:

بهربرداری 51 پروژه عمرانی در شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد از بهربرداری 51 پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبرارک فجر در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۳۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملکپور اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 60 پروژه عمرانی در این شهرستان اجرا شده است که از این تعداد پنج پروژه در هفته دولت و 51 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

وی، تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای فرخشهر و شهرکیان را از مهمترین پروژه های ملی شهرستان شهرکرد اعلام کرد و افزود: احداث ساختمان تاسیسات در سد سورک، ایجاد تاسیسات جمع آوری آب در شهر هفشجان، تکمیل پروژه انتقال آب بن - شهرکرد، بازسازی شبکه آب شرب فرخشهر و تکمیل آموزشکده کشاورزی شهرکرد از مهمترین پروژه های ملی استانی شده این شهرستان به شمار می رود.

ملکپور ، اعتبارات تخصیصی شهرستان شهرکرد در سال جاری را 600 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: 137 میلیارد و 558 میلیون ریال از این اعتبارات استانی، حدود 112 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 و 101 میلیارد و 550 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات ماده 10 و 12 بوده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: همچنین اعتبارات ملی شهرستان شهرکرد 132 میلیارد و 663 میلیون ریال و اعتبارات ملی استانی شده نیز 112 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.

ملکپور با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر از اشتغالزایی برای 118 جوان جویای کار در این شهرستان خبرداد و گفت: سعی مسوولان شهرستان بر این است تا نیازهای مردم را محقق و دغدغه های آنها را برطرف سازند.

وی با دعوت از آحاد مردم شهرستان شهرکرد به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده حمایت آنها از نظام اسلامی است.

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دارای سه بخش، 9 شهر و 22 روستا است.

ارسال نظرات