یادواره شهدای روستای كوه پایه سرا بندپی شرقی

فرمانده سپاه كربلای مازندران : اگر هواسمان جمع باشد تبدیل به قدرت برتررجهانی می شویم .

امروز ما در دهه چهارم انقلاب قرار داریم و مقام معظم رهبری یك هشدار می دهند و آن پیچ تاریخی است كه اگر هواسمان جمع باشد تبدیل به قدرت برتر جهانی می شویم یعنی قدرتی كه به دفاع از مظلومانمی پردازد .
کد خبر: ۸۶۳۴۵۵۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷






خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، سردار بابایی در یادواره شهدای کوهپایه سرا بندپی شرقی بابل گفت: 8 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ در غرب كشور (كردستان) آغاز شد و پس از آن برخی دیگر از نقاط كشور ناامن گردید و شاهد كودتاهای متعدد در كشور بودیم و 55 كشور در طول جنگ تحمیلی در مقابل ما ایستادند ولی قادر به شكست انقلاب نشدند.

وی اظهار داشت: امروز ما در دهه چهارم انقلاب قرار داریم و مقام معظم رهبری یك هشدار می دهند و آن پیچ تاریخی است كه اگر هواسمان جمع باشد تبدیل به قدرت برتر جهانی می شویم یعنی قدرتی كه به دفاع از مظلومانمی پردازد ولی اگر هوشیار نباشیم نفوذ در عرصه های مختلف اتفاق می افتد كه از ابتدای سال تاكنون 80 بار مقام معظم رهبری به موضوع نفوذ اشاره كرده اند و وظیفه ما تا زمانی كه جان در بدن داریم دفاع از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه كربلا،پیروی از اصل ولایت فقیه،انگیره مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و ماهیت دینی نظام را از عوامل ماندگاری انقلاب دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها