مدیرکل بانوان استانداری یزد:

ظرفیت بانوان یزدی برای افزایش شور و نشاط در انتخابات به‌کارگیری شود

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد با اشاره به اینکه صبوری همسران و مادران شهدا عامل اصلی پیروزی انقلاب است، گفت: ظرفیت بانوان برای افزایش شور و نشاط انتخابات استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۰۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: فخرالسادات خامسی هامانه در جشن بزرگ بانوی انقلاب که به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در یزد برگزار شد، با بیان این که انقلاب اسلامی نتیجه همدلی و همزبانی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه صبوری زنان فداکار و انقلابی است اظهار داشت: حراست از میهن انقلاب اسلامی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از جمله مهمترین وظایف اقشار مختلف جامعه به‌ویژه بانوان در کانون گرم خانواده است.

خامسی‌هامانه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات پیش‌ِرو تصریح کرد: زنان نقش مهمی در ایجاد زمینه‌های شور و نشاط اجتماعی در انتخابات ایفا می‌کنند.

وی وحدت و انقلاب را پیام انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: عشق به هویت و حقیقت کلیدواژه تمام آموزه‌های فرهنگ حسینی(ع) و پایداری زینبی(س) زنان در جامعه اسلامی است.

خامسی‌هامانه زنان عصر امروز را زینبهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: زنان نقش مهمی در پیروزی انقلاب در برابر توطئه‌های شوم فرهنگی و مذهبی استکبار جهانی علیه ارزشها و اعتقادات دینی نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد صبوری همسران، مادران و دختران شهدا را عامل اصلی پیروزی‌های مستمر انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دانست.

وی حضور بانوان بر سکوهای افتخار و عزت پیشرفتهای علمی، پژوهشی و اجتماعی را از جمله ویژگیهای تربیت زنان در نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: رویکرد دولت، توجه ویژه به حضور و مشارکت اجتماعی زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

تسنیم/

ارسال نظرات