خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان در دیدار با فرزندان شهید مدافع حرم:

تبيين فرهنگ شهادت بهترین تسلیح در برابر هجوم فرهنگ هاي غربی است

فرمانده سپاه بوکان گفت: ايثار كردن وقبول شهادت از برترين ارزشهاي معنوي فرهنگ اسلامي است كه درتثبيت استقلال كشور وهويت ديني و ملي آنان نقشي بي بديل دارد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۷۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در دیدار صمیمی با فرزندان شهید مدافع حرم شهید اسماعیل شجاعی ، با اشاره به مجاهدتهای رزمندگان اسلام در ایجاد امنیت پایدار در منطقه، افزود: ایران امروز بسیار مقتدر است و این مسئله به برکت خون شهیدانی رقم خورده که در دوران هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر با رژیم بعث عراق توانستند از خاک میهن اسلامی دفاع و جان خود را فدای این انقلاب کنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری به مقام و منزلت ويژه خانواده شهدا در پيشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامي اشاره کرد و گفت

فرهنگ شهادت طلبي به واسطه ريشه و خاستگاه هاي تاريخي خود نوعي فرهنگ ديني و ملي است و مي تواند نسخه شفابخشي براي حفظ تماميت ارضي كشور در مقاطع متفاوتي باشد.

وی امنیت و آسایش کشور را مدیون خون شهداء دانست و افزود: ان شا الله که بعنوان وارثان شهداء بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

فرمانده سپاه بوکان تبيين وشناساندن فرهنگ ايثار وشهادت را بهترین تسلیح در برابر هجوم فرهنگ هاي غيرخودي دانست و گفت: ايثارگري وشهادت طلبي نقش بسزايي درحفظ دين وارزشهاي آن واستقلال كشور ايفا مي كند.

گفتنی است در پایان جلسه فرزندان شهید در یک محیط صمیمی به بیان مشکلات خود با فرمانده سپاه بوکان پرداختند.

ارسال نظرات