فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

رمزمانایی انقلاب اسلامی معنویت است/مردم داری،تدین و استکبارستیزی 3 اصل مهم درگزینش نامزدهای انتخاباتی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:تکیه به عنایات الهی و به رسمیت شناختن قدرت خداوند از جانب مردم و رزمندگان ازجمله علل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبارمی باشد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسم گرامی داشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 که به میزبانی سپاه ناحیه خرم آباد در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد گفت: ازسال 57 که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد تا الان ازدرون و بیرون علیه این انقلاب اسلامی و مردمی کار کردند تا نباشد اما انقلاب اسلامی با اعتقاد مردم به قدرت خداوند ماند و هم اکنون پیش می رود.وی با اشاره به پیروزی های رزمندگان درعملیات کربلای 4 و 5 دوران دفاع مقدس بیان کرد:بعد ازموفقیت های لشگر 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در کربلای4 و شب تحلیل نبرد آن چه که همگی به آن رسیدند زورِ بازو نبود بلکه برکتی بود که خداوند به واسطه اخلاصِ رزمندگان داده بود؛لذا فقط باید برای خدا کار کرد.

سردار کشکولی تکیه به قدرت لایزال الهی،ولایت مداری،تکلیف گرایی،خودباوری،صبر و پایداری،سازش ناپذیری و تبدیل تهدید ها به فرصت را به عنوان علل مؤثر در پیش برد و ثبیت انقلاب اسلامی مطرح کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخاباتی که نقطه عطف نظام متکی بر مردم سالاری دینی در ایران می باشد تصریح کرد: مردم داری، دین داری واستکبارستیزی را باید درانتخاب کاندیداها در نظر گرفت.

وی با اشاره به تکتیک،تاکتیک،سلاح وآموزش های برتر نظامی دشمن خاطرنشان کرد:دشمن با وجود نیرو وسلاح های برتر نظامی درهرجایی که مردم ایران اسلامی وارد شدند شکست خورده است.

سردارکشکولی دراین رابطه تأکید کرد: تکیه به عنایات الهی و به رسمیت شناختن قدرت خداوند از جانب مردم و نیروهای نظامی کشورر از جمله علل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبارمی باشد.

خبر افلاک
ارسال نظرات