خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی همواره استانی پیشگام بوده است

کد خبر: ۸۶۳۵۳۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی در نشست اعضای شورای اسلامی استان با رئیس محیط زیست کشور گفت: آذربایجان‌شرقی همواره استانی خط‌شکن و پیش‌رو بوده است، بنابراین طبیعی است که بسترهای محیطی و انسانی برای آن در مسیر توسعه و رفاه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احتشام حاجی پور با تاکید به اینکه در این مسیر، زمینه‌های سرمایه‌گذاری، باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: در بررسی روند توسعه، آذربایجان‌شرقی همواره از استان‌های برخوردار به شمار می رود در حالی که در عمل، سهم این استان، نسبت به دیگر استان‌های بزرگ کشور کمتر است.

وی بحران دریاچه ارومیه و آلودگی‌ هوا را از معضلات جدی زیست‌محیطی در آذربایجان‌شرقی خواند و افزود: وضعیت آلودگی هوا به گونه‌ای است که حتی علاوه بر تبریز، در برخی دیگر از شهرهای بزرگ استان نیز بارز است.

حاجی‌پور با اشاره به این‌که در ماه‌های اخیر با اقدامات دولتمردان، گشایش‌هایی در خصوص بسترهای پیشرفت کشور فراهم شده، اظهار کرد: با این وجود، در میان شهروندان آذربایجان‌شرقی در خصوص بهره‌مندی از اثرات برجام، دل‌نگرانی‌هایی وجود دارد.

نشست شورای آذربایجان شرقی عصر روز گذشته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و اعضای شورای اسلامی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار