خبرهای داغ:
بیعت دوباره با انقلاب و امام(ره) در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فردا ببینید؛ پاسخ ملت به۳ سال بزک آمریکا

کد خبر: ۸۶۳۵۶۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه کیهان در تیتر یک خود این چنین نوشت:

فردا را باید دید. گویا حیدر کرار(ع) است که رجز می‌خواند. «ما غرش نمی‌کنیم مگر که بباریم و نمی‌باریم مگر اینکه سیل جاری سازیم». فردا که جویبارهای جاری مردم به هم برسند و امواج خروشنده و توفنده آنها از خیابان‌ها سرریز شود، آنگاه در سی‌وهشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی این راز بهتر گشوده می‌شود که چرا که انقلاب ایران کهنه نمی شود و جشن و راهپیمایی 22 بهمن چرا هرگز سیمای تکراری یا رسمی بودن به خود نمی‌گیرد؟ اینجا درست مانند محرم و عاشورای امام حسین(ع)، مردم خود میزبان و میهمان مراسمند، همچنان که با هر تنوع ظاهر، عاشق پاکباخته انقلابند چنان که فدایی سالار شهیدانند.

 22 بهمن همچنان که جشن است، جهاد است. و چنان که خاطره خطر است، جاری پرطراوت تاریخ در امروز و فردای ملت ماست. جشن است اما نه از جنس جشن‌ها و کارناوال‌های رایج دنیا که افراد را بی‌خیال و غافل می‌کند. این جشن از جنس ذکر است، عین یادآوری عبرت‌ها و درس‌ها و تلخ و شیرین‌های ایام اللهی است که کمر طاغوت و استکبار را با هم شکست. 22 بهمن هر سال نو به نو، به اراده و عزم مردم، ظهور و بروز پیدا می‌کند تا از یاد نبریم جهنمی را که ساواک آمریکایی بر کشور حاکم کرده بود و اختناق تا کجا بود. از یاد نبریم چگونه سد جنایت و شقاوت رژیم دست‌نشانده شیطان بزرگ را شکستیم و چگونه حتی یک سال بدون خباثت و دشمنی دشمن شماره یک ملت‌ها در این 37 سال سرنکردیم.

فردا روز هنرنمایی و قدرت نمایی خود مردم است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب پس از 22 بهمن سال گذشته «هرجا صحنه به مردم سپرده شد، انگیزه‌های مردمی و نیروهای متنوع کارها را پیش برد.»

فردا البته یک ویژگی مهم دیگر هم دارد و آن اینکه دوست و دشمن خواهند دید بزک شیطان بزرگ در این 3 سال به ويژه از سوی حلقه‌های مأموریت‌دار، کمترین خللی در اراده و ایمان مردم ما پدید نیاورده و ملت ما دست بسته نیست. «شما در 22 بهمن ان‌شاءالله خواهید دید ملت ایران چه خواهد کرد و چه حضوری خواهد داشت. آن وقت معلوم می‌شود آیا دست ملت ایران ]آن‌گونه که معاون خزانه‌داری آمریکا به گزافه ادعا کرد[ بسته است؟ دست ملت ایران بسته نیست و ایران را در عمل نشان داده است.»

معجزه حضور چهار نسل

هر اتفاق مهمی در گذر ایام و سال‌ها کهنه می‌شود مگر ایام‌الله، روزهای خدایی. 22 بهمن که ولایت حق و برائت از شیاطین را در تار و پود خود دارد، از همین جنس است. 22 بهمن حقیقتا عید است، عید غدیر انقلاب ماست. رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش در این باره ‌فرمودند: «حقیقتا ملت ما در طول این 37 سال، این روز ] 22 بهمن[ را به معنای یک عید واقعی گرامی داشته است. عید یعنی آن مناسبتی که هر سال تکرار می شود؛ ریشه «عید» از «عود» است؛ یعنی هر سال یک روزی را به یک مناسبتی تکرار می‌کنیم. تکرار شادمانه؛ این تکرار شادمانه نسبت به روز بیست و دوم بهمن که روز پیروزی انقلاب تعیین شده، هر سال با قوت و قدرت ادامه داشته. این در ایران و در همه جهان بی‌نظیر است؛ یعنی کشورهایی داشته‌ایم که انقلاب کرده‌اند]اما[ سالگرد انقلاب با حضور مردم و با این حجم عظیم درسرتاسر کشور در هیچ جای دنیا نیست. در کشورهای انقلابی، سالگرد انقلاب را گرامی می‌دارند؛ یک عده‌ای آنجا روی آن ایوان می‌ایستند، یک عده هم می‌آیند جلویشان رژه می‌روند؛‌ این می‌شود سالگرد انقلاب؛‌ مردم هم مشغول کار خودشان هستند. دراینجا سالگرد انقلاب به وسیله مردم اساسا بزرگداشت می‌شود و نگاهداشت می‌شود، گرامی داشته می‌شود.‌ شاید نیمی از کسانی که امسال در بیست‌ودوم بهمن شرکت می‌کنند، کسانی هستندکه بیست‌و دوم بهمن (57) را اصلا ندیده‌اند و سن آنها اقتضا نمی‌کند؛‌ مال بعد از بیست‌ودوم بهمن (57) هستند اما شرکت می‌کنند. در واقع این بازآفرینی انقلاب است؛ این حضور را مردم در این 37 سال حفظ کرده‌اند، ‌امسال هم خواهید دید که به توفیق و فضل الهی حضور مردم در خیابانها حضور چشمگیر و دشمن‌شکنی خواهد بود.»
فردا چهار نسل از فرزندان انقلاب با 40 سال فاصله سنی یکی شدن ذیل پرچم انقلاب را به نمایش می‌گذارند، حاکی از این که پیران ما برنا دلند و جوانان ما در شناخت دوست و دشمن تجربه پیران و پیش‌کسوتان را دارند.

اولین مرگ بر آمریکای دشمن شکن در پسا‌برجام

فردا اولین راهپیمایی 22 بهمن است که در پسابرجام(!) برگزار می‌شود. فردا ملت ما با حضور خویش، بر این فرمایش حکیمانه شهادت می‌دهند که «آمریکا مصداق اتمّ و کامل استکبار است و مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست.» آنان که خیال می‌کنند یا به عمد در این دروغ می‌دمند که دوره مبارزه با شیطان بزرگ و دوره انقلابی‌گری سپری شد و فصل دوستی با آمریکا - رعیتی کدخدا!- است، خواهند دید و شنید که اکنون بهار دوباره منطق قرآنی و اسلامی و ملی «مرگ بر آمریکا»ست.

ماجرا به دو سال و نیم پیش برمی‌گردد، هنگامی که در شروع مذاکرات، مردم با شگفتی تمام دیدند کسانی از تابلوهای «صداقت آمریکایی» ترش می‌کنند و به جعل خاطره افتاده‌اند که بله! امام خمینی(ره) ‌هم قائل به شعار مرگ بر آمریکا نبود و در سال‌های پایانی به دنبال حذف این شعار بود! پس از آن هم اوباما «بسیار مودب» معرفی شد و کسانی با هیجان‌زدگی گفتند «تابو شکست» و از این قبیل. این بار نسل سومی‌های انقلاب بودند که با صحیفه خوانی، ادبیات انقلابی حضرت روح‌الله(ره) در همان سال پایانی حیات مبارک ایشان را بازخوانی کردند؛ بت‌شکنی که می‌فرمود «آمریکا شیطان بزرگ است»، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «ما را نترسانید از اینکه نظامی می‌آوریم، ما نظامی‌های شما را اینجا دفن می‌کنیم.»

«امروز غرب و شرق به خوبی می‌دانند که تنها نیرویی که می‌تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آنها در این ده سال انقلاب اسلامی ایران ضربات سختی از اسلام خورده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام ناب محمدی است نابود کنند... نفوذی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که حرف خود را از دهان ساده‌اندیشان موجه می‌زنند... من بارها اعلام کرده‌ام که با هیچ‌کس در هر مرتبه‌ای که باشد عقد اخوت نبسته‌ام. چارچوب دوستی من در درستی راه هر فرد نهفته است. دفاع از اسلام و حزب‌الله اصل خدشه‌ناپذیر سیاست جمهوری اسلامی است. ما باید مدافع افرادی باشیم که منافقین سرهاشان رادر مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند. ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که پرونده‌های همکاری آنان با آمریکا از لانه جاسوسی بیرون آمد. ما باید تمام عشقمان به خدا باشد نه تاریخ. کسانی که از منافقین و لیبرال‌ها دفاع می‌کنند، پیش ملت عزیز و شهید داده ما راهی ندارند. اگر ایادی بیگانه و ناآگاهان گول خورده که بدون توجه بلندگوی دیگران شده‌اند، از این حرکات دست برندارند، مردم ما آنها را بدون هیچ‌گونه گذشتی طرد خواهند کرد... من بار دیگر از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی می‌خواهم که از هیچ کس و از هیچ‌چیز جز خدای بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد علیه فساد و فحشای سرمایه‌داری غرب و پوچی و تجاوز کمونیزم نکشند که ما هنوز در قدم‌های اول مبارزه جهانی خود علیه غرب و شرقیم.»

- «باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائيل و شوروی را خلاف اسلام می‌داند گفت تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند آمریکایی فعل رسول‌الله - صلی‌الله علیه و آله وسلم- و امر خداوند را تخطئه می‌کنید، و تأسی به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالی را برخلاف می‌دانید؟»

- «دست نشاندگان آمریکا آتش زدن پرچم آمریکا را به حساب آتش‌زدن حرم و شعار مرگ بر شوروی و آمریکا و اسرائيل را به حساب دشمنی با خدا و قرآن و پیامبر گذاشته‌اند. ان‌شاءالله ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بربلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همه عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با آمریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود و از خدا می‌خواهیم که قدرت را به ما ارزانی دارد که نه‌تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.»

- «خط این بود که اصلا آمریکا منسی بشود. یک دسته شوروی را طرح می‌کردند تا آمریکا منسی بشود، یک دسته الله‌اکبر را کنار می‌گذاشتند، سوت می‌زدند و کف می زدند، آن هم روز عاشورا. خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا منسی (فراموش) شود.»

- «همین قول مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی، برای آنها مرگ می‌آورد.»

دین و انقلابیگری به کنار عقل و وجدان چه می‌شود؟!


فردا ملت بزرگ و عزتمند ایران در حالی با آرمان‌های بلند امام(ره) و انقلاب اسلامی بیعت تازه می‌کنند که دشمنی مستکبران جهان با آنان و انقلاب عزیزتر از جانشان وارد فاز تازه‌ای از شیطنت- تهدید و تطمیع توأمان در کنار به خدمت گرفتن جریان بزک‌کار- شده است. تصویب و اعمال تحریم‌های تازه که از مرز 150 مورد فراتر رفته در همین 30 ماه گذشته به ویژه یکی دو ماه اخیر آن هم با  ادبیاتی نظیر اینکه ایرانی‌ها از تروریسم حمایت می‌کنند، فشار ما آنها را مجبور به مذاکره کرد، همه گزینه‌ها روی میز است، برای مذاکره و تعامل دست از انقلاب و نفوذ انقلابی بردارید و...، برای سنجش نتیجه فشار و تهدید و تطمیع علیه ملت ایران است تا در صورت دریافت واکنش مطلوب آمریکا بر دامنه و شدت این مدل تهدید و فریب بیفزایند. از این جهت 22بهمن امسال در نگاه ناظران ودوستان و دشمنان ملت ایران اهمیت مضاعف دارد.

در مقابل، برای مردم ما هم مهم است که حیات و عزت و استواری و شادابی و ذلت‌ناپذیری خود را به رخ بکشند و به دوست و دشمن با صدای رسا بگویند هویت واقعی ملت ایران، هویت ممتاز «انقلابی-ضداستکباری» است نه آن هویت جعلی که مزدوران خط تحریف و تحقیر به موازات فشار تحریم می‌بافند. فردا روز بیعت مجدد با انقلاب و اعلام برائت و انزجار از همه بزک‌کنندگان شیطان بزرگ است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم (18 شهریور 94):
«امام بزرگوار فرمود ‌آمریکا  شیطان بزرگ است. این شیطان بزرگ خیلی حرف پرمغزی است. رئیس همه شیطانهای عالم، ابلیس است؛ اما ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می‌تواند  بکند این است که انسانها را اغواء می‌کند؛  بیشتر از اغواء کاری نمی‌تواند بکند؛ انسانها را اغواء می‌کند، فریب می‌دهد، وسوسه می‌کند؛ اما آمریکا، هم اغواء می‌کند، هم کشتار می‌کند، هم تحریم می‌‌کند، هم فریب می‌دهد، هم ریاکاری می‌کند؛ پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادعای طرفداری از حقوق بشر می‌کند ]اما[ هر چند روز یک بار در خیابان‌های شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک و خون می‌غلتد؛ غیر از بقیه جنایات و فجایعشان. این هم رفتارشان در ایران در دوران رژیم طاغوت و جنگ‌آفرینی‌هایشان، جنگ‌افروزی‌هایشان، به راه انداختن جریان‌های جنگ‌افروز از قبیل همین‌هایی که حالا در عراق و سوریه و بقیه جاها مشغول خرابکاری هستند؛  اینها کارهای آمریکا است. حالا بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیات- که از ابلیس بدتر  است. بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کند.. چرا؟  دین به کنار، انقلابیگری به کنار؛ وفاداری به مصالح کشور چه می‌شود؟ عقل چه می‌شود؟ کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه می‌دهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به عنوان دوست، به عنوان مورد اعتماد، به عنوان فرشته نجات انتخاب بکند؟»

واقعی‌ترین تصویر از ملت ایران

فردا را دوست و دشمن به خاطر بسپارند؛ 22 بهمن 1394. انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است چون ریشه در قلب‌های پرحرارت مردم دارد و خود مردم پای کارآنند. و ملت ایران شکست‌نا‌پذیر و ذلت‌نا‌پذیر است، چون با تمام وجود دل به آرمان‌های انقلاب سپرده است. فردا 22 بهمن روز ابراز تشخص و کرامت و بزرگی ملتی است که  به تأسی  از امام حسین علیه‌السلام می‌گوید  «هیهات مناّالذّله». فردا جلوه واقعی‌ترین تصویر از آفتاب ملت انقلابی ایران با پیام «مرگ بر آمریکا»ست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها