در نشست بصیرتی شهر سر خون:

وظیفه اصلی مردم حمایت همه‌جانبه از ولایت‌فقیه است

هادی سیاسی سپاه ناحیه اردل وظیفه اصلی همه مردم را حمایت همه‌جانبه از ولایت‌فقیه دانست.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ پرویز خدابخشی در نشست بصیرتی که با حضور پرشور خواهران بسیجی شهر سر خون و روستای سرمازه میانکوه در مسجد حضرت ابوالفضل شهر سر خون برگزار شد اظهار کرد: وظیفه ما در این عصر این است که اهمیت موقعیت خویش را بشناسیم و بدانیم نعمت عظیم ولایت راداریم که شکرانه ان اطاعت و حمایت همه‌جانبه از رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

وی تصریح کرد: ما باید در عمل پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و این ارادت را با عملمان به رخ دشمنان بکشیم و به دشمنان بگوییم به کوری چشم شما که از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نکردید ما همچنان متحد هستیم و در همه صحنه‌ها 22بهمن و انتخابات حضور حداکثری داریم و پشت سر رهبرمان ایستاده‌ایم.

هادی سیاسی سپاه ناحیه اردل با اشاره با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیان داشت: دهه فجر یک پدیده منحصربه‌فرد است و علت ان این است که در طول 30 سال گذشته سالگرد انقلاب اسلامی همواره با حضور انبوه مردمی بوده که عناصر اصلی پدیدآورنده انقلاب هستند.

وی عنوان کرد: به گفته امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حضور میلیون‌ها نفر در 22 بهمن هرسال نشانه متکی بودن انقلاب به ایمان‌های مردم دانستند و معنای این حضور انبوه و منسجم هرساله این است که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن متکی به مردم و ایمان آن‌هاست.

ارسال نظرات