گزارش میدانی در آستانه 22بهمن؛

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده همدلی و اتحاد مردم است/ همه می آییم‬‎

یک دانش آموز هراتی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده همدلی و اتحاد مردم است.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۱۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛سی و هفت سال گذشت و انقلاب اسلامی در وجود تمام مردم ایران ریشه دواند و نسل به نسل گشت و همه را مجذوب خود کرد،فردا "۲۲ بهمن ماه " حماسه سترگ دیگری در سراسر کشور ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

در۲۲بهمن امسال چهار نسل از فرزندان انقلاب با ۴۰ سال فاصله سنی یکی شدن ذیل پرچم انقلاب را به نمایش می‌گذارند، حاکی از این که پیران ما برنا دلند و جوانان ما در شناخت دوست و دشمن تجربه پیران و پیش‌کسوتان را دارند.

فردا مرگ بر آمریکا دشمن شکن در پسا برجام و اولین راهپیمایی ۲۲ بهمن است که در پسابرجام برگزار می‌شود.

مردم مومن و ولایی شهرستان خاتم فردا به راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواهند آمد و در همین راستا خبرنگار طنین خاتم،چند تن از دانش آموزان نوجوان پیرامون حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت‌وگویی ترتیب داده که به شرح زیر است:

آرش بیگیان یکی از نوجوانان شهرستان علت حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن را اینگونه بیان کرد: حتما در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم،و به دوستان خود نیز توصیه می کنم که در این روز حضور پرشور داشته باشند چون امنیت امروزمان را مدیون انقلابیم.

محمد پورسلیمی دانش آموز دیگری از شهرستان دلیل حضور خود در راهپیمایی را حفظ استقلال کشور بیان و می گوید امام خمینی (ره) برای این انقلاب زحمت بسیار کشید و ما برای قدردانی از ایشان باید در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

حسین محمدی نیر حضور در راهپیمایی فردا را حفظ اتحاد ببین ملت بیان و گفت: هر چه باشکوهتر در این مراسم شرکت کنیم و به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان می دهیم که ما ملتی همدل و متحد هستیم و هیچگاه به دشمن اعتماد نمی کنیم.

ابوالفضل نصیری در پاسخ به این سوال که به چه علت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کند؟ گفت: به خاطر روح امام راحل(ره) و خون شهدا شرکت می‌کنیم.و این یک وظیفه است.

ارسال نظرات