خبرهای داغ:

زبونی استکبار جهانی به برکت مقاومت ملت است

خبرگزاری بسیج: یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای گمنام و مدافعان حرم در کلیبر تسلیم و زبونی استکبار جهانی و ایادی آن را در برابر ایران تنها به برکت مقاومت و ایستادگی ملت عنوان کرد که با تکیه بر سلاح ایمان و شهادت در مقابل زیاده خواهی های دشمنان، از عزت ایران اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب پاسداری می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۳۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواهری با اشاره به نقش بی بدیل شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس شهادت را بزرگترین درس نهضت عظیم عاشورا برای رهایی از یوغ استبداد دانست.
وی در ادامه به انتخابات هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز اشاره و بیان کرد: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب خود در چنین ایامی باید به نمایش گذاشته شود چراکه درچنین ایامی است که دشمنان انقلاب برنامه های خود را تهیه و نقشه های شوم خود را تدارک می بینند.
جواهریان در پایان به انتخاب اصلح به عنوان تنها شاخصه انتخاب از زبان امام و رهبری اشاره و به ولایتمداری که وصیت همه شهدا نیز بر آن استوار است در این راستا تاکید و اظهار امیدواری کرد با هوشیاری مردم کسانی به این مجالس راه یابند که پاسدار ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب و دستآورد خون مقدس شهدا باشند.
حسین حاتمی، فرمانده سپاه ناحیه کلیبر نیز با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب وجنگ تحمیلی، شهدا را اسناد همیشه زنده ملت شهید پرور ایران در مقاومت و پایداری در برابر ظلم و استبداد عنوان و شهدای مدافع حرم را شهدای مدافعین حریم انقلاب اسلامی ذکر و شهادت را مکتب بزرگی برای آزادی و آزادگی تعریف و افزود: امروزه پیروزی ایران اسلامی را در همه عرصه ها مدیون خون مقدس شهدا و صبر و پایداری خانواده آن ها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها